  • 1. Data: 2007-12-16 16:46:52
    Temat: KK podglad przez net.
    Od: "mevis" <...@...pl>

    Witam mam dwie kart MC onet lukas i allekarta visa
    obie maja podglad przez net ale do tej pory uzywalm tylko debetowek
    i jak cos kupilem w sklepie to praktycznie zaraz wiedzialem co gdzie kiedy
    a tu trzeba czekac 2-3 dni czasem 4 jak w allekarta zeby zobaczyc co i gdzie
    sie kupilo
    czy to jest taki juz urok KK ?
    dodatkowo podglad w allekarta to jakis dowcip info w stylu ZAKUP i kwota
    nic mi nie mowi
    w MC lukasa to przynajmniej jest gdzie nazwa sklepu itp
    pozd.

  • 2. Data: 2007-12-16 17:34:03
    Temat: Re: KK podglad przez net.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mevis napisał(a):
    > czy to jest taki juz urok KK ?

    To jest urok slabych kart ze slabym podgladem online (dla mnie kazda
    karta ze slabym podgladem online jest z automatu kiepska).

    W kartach grupy BRE (mBank, Multibank), widzisz blokady (widac je od
    razu, nawet jak kupujesz cos online to blokade widac "od reki") w
    dodatku sa opisane tak, ze wiadomo co i kiedy. Zakupy juz rozliczone sa
    widoczne w innym miejscu wiec nic sie nie miesza.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-12-16 17:36:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk3kq0$3it$1@inews.gazeta.pl, *mevis* wrote:
> [...]
    > i jak cos kupilem w sklepie to praktycznie zaraz wiedzialem co gdzie
    > kiedy a tu trzeba czekac 2-3 dni czasem 4 jak w allekarta zeby

    I tak i nie.

    > dodatkowo podglad w allekarta to jakis dowcip info w stylu ZAKUP i
    > kwota nic mi nie mowi
    > w MC lukasa to przynajmniej jest gdzie nazwa sklepu itp
    > pozd.

    Spraw sobie KK mbanku. To dopiero sie przekonasz ze i KK moze miec dobry
    podglad.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-12-16 20:02:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Gru, 18:36, "darnok" <darnok-

    > Spraw sobie KK mbanku. To dopiero sie przekonasz ze i KK moze miec dobry
    > podglad.

    Albo KK BPH - ich zaleta (chyba podstawowa) jest wlasnie dobry podglad
    na blokady i transakcje.

  • 5. Data: 2007-12-16 20:48:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 12:02:36 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > On 16 Gru, 18:36, "darnok" <darnok-
    > Albo KK BPH - ich zaleta (chyba podstawowa) jest wlasnie dobry podglad
    > na blokady i transakcje.

    Tylko trzeba uważać żeby wziąć w BPH, a nie w pekao! :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 6. Data: 2007-12-16 20:57:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Gru, 21:48, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Tylko trzeba uważać żeby wziąć w BPH, a nie w pekao! :)

    juz chyba przemalowali sklepiki? :)

    Wlasnie zeszly mi z blokad na transakcje zakupy KK BZWBK - masakra.
    Mogliby zamiast "zakup" pisac "du*a" - przynajmniej byloby sie z czego
    posmiac.
    A zakupy debetowa tak ladnie pokazuja :(

  • 7. Data: 2007-12-16 21:31:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-16 21:48, Jacek Osiecki stwierdził, że:

    > Tylko trzeba uważać żeby wziąć w BPH, a nie w pekao! :)

    Z czystej ciekawości - jak można stać się posiadaczem karty BPH w Pekao?;-))

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 8. Data: 2007-12-17 07:25:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

    > Spraw sobie KK mbanku. To dopiero sie przekonasz ze i KK moze miec dobry
    > podglad.

    A jak karte zamkniesz to przekonasz sie ile miesiecy wisi w BIKu jako
    otwarta ;).

    MK

  • 9. Data: 2007-12-17 11:14:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl>

    > To jest urok slabych kart ze slabym podgladem online (dla mnie kazda
    > karta ze slabym podgladem online jest z automatu kiepska).

    i dlatego odmowilem przyjecia KK Maxima Plus Lukasa,
    ktorą przyslali bez pytania.
    Nawet zalożenie rachunku w Lukasie nie dawałoby możliwości podglądu
    na operacje wykonane tą kartą, a więc odpadła w przedbiegach :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-12-17 19:18:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 22:31:39 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2007-12-16 21:48, Jacek Osiecki stwierdził, że:
    > Z czystej ciekawości - jak można stać się posiadaczem karty BPH w Pekao?;-))

    Przychodząc do oddziału Pekao udającego BPH? Bo chyba nie zdążyli wszystkich
    przemalować... ;)

    Pozdrawiam,