  • 1. Data: 2007-12-16 18:10:33
    Temat: Dziwny przelew w BZWBK?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, dzis spotrzeglem dziwny przelew z mojego konta e-24 . 2zl.
    W tytule napisano:
    Opł.-przelew ELIXIR-k.el.K-o24

    I co to moze byc?
    Moze ktos z Was tez taki dziwny przelew zauwazyl u siebie?
    W zaden sposob nie moge tego zakwalifikowac do czegos co bym robi:(
    Pozdrawiam
    ps. karte tylko aktywowalem.
    nie robilem zadnych przelewow w banku , tylko kilka platnosci przez net.

    --

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 2. Data: 2007-12-16 19:13:08
    Temat: Re: Dziwny przelew w BZWBK?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:47656a1b$1@news.home.net.pl, *Jacek23* wrote:

    > Witam, dzis spotrzeglem dziwny przelew z mojego konta e-24 . 2zl.

    Nie kojarze zeby tam bylo konto e-24.
    Jest Konto24, Konto24 Plus, Konto24 Prestiż, Konto 24 VIP, Konto 24 Young,
    Konto 24 Absolwent, Konto24.pl, Konto24 walutowe, Konto <30.

    > W tytule napisano:
    > Opł.-przelew ELIXIR-k.el.K-o24
    >
    > I co to moze byc?
    > nie robilem zadnych przelewow w banku , tylko kilka platnosci przez
    > net.

    Moim zdaniem oplata za 4 przelewy eliksirem do innych bankow po 0,50zl
    kazdy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-16 19:33:07
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 19:10:33 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > nie robilem zadnych przelewow w banku , tylko kilka platnosci przez net.

    No i to właśnie te kilka płatności. BZWBK hurtem kasuje za przelewy dwa
    razy w miesiącu.

    AK

  • 4. Data: 2012-07-09 13:37:00
    Od: o...@w...pl

    witam tez dostalam ten dziwny przelew minus2,50 i nie wiem o co chodzi