  • 1. Data: 2002-11-14 10:39:26
    Temat: e-konto - w jakim banku?
    Od: " Rychu" <...@...a>

    Witam!
    Jestem nowy na tej grupie!
    Pewnie było to wałkowane 100 razy,
    ale proszę o konkretną odpowiedź.
    Proszę więc o pomoc w wyborze...
    Pozdrawiam
    Rychu

  • 2. Data: 2002-11-14 10:42:06
    Temat: Re: e-konto - w jakim banku?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqvu52$ik1$1@front.macrosoft.waw.pl, Rychu wrote:

    > Jestem nowy na tej grupie!
    > Pewnie było to wałkowane 100 razy,
    > ale proszę o konkretną odpowiedź.

    Jesteś nowy i zaczynasz od obrażania grupy?
    Sugerujesz, że dyskutowaliśmy to 100 razy w tym ani razu konkretnie.

    Było więcej razy, poczytaj w archiwach.

  • 3. Data: 2002-11-14 11:29:21
    Od: " Rychu" <...@...a>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jesteś nowy i zaczynasz od obrażania grupy?
    > Sugerujesz, że dyskutowaliśmy to 100 razy w tym ani razu konkretnie.
    >
    > Było więcej razy, poczytaj w archiwach.

    To nie tak! Nie obrażam... Przynajmniej nie to miałem na mysli.
    Chodziło mi o to, że potrzebuje w miarę szybkiej i aktualnej informacji.
    Tak więc jak kogoś uraziłem to sorry.
    To co pomożecie? ;-)
    Pozdr.
    Rychu

  • 4. Data: 2002-11-14 11:53:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tak więc jak kogoś uraziłem to sorry.
    > To co pomożecie? ;-)

    Chlopie - ale teraz juz prawie wszystkie duze banki daja dostep przez
    Internet.
    Moze wysil sie i przejrzyj archiwum...
    Wejdz na strony bankiera - tam jest wyszukiwarka kont - przejrzyj - pozniej
    jak ci cos wyjdzie - zadawaj pytania.
    Skad ktos moze ci pomoc jak nie wiem skad jestes, co robisz, co chcesz z tym
    kontem robic, jakie beda wplywy, ile chcesz za nie placic....

  • 5. Data: 2002-11-14 12:34:08
    Od: " Rychu" <...@...a>

    napisał w wiadomości news:ar02ln$1eb$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    tym
    > kontem robic, jakie beda wplywy, ile chcesz za nie placic....

    Dlatego właśnie prosze o pomoc w wyborze.
    Jestem z Warszawy (ale czy to ma jakieś znaczenie?).
    Za prowadzenie konta chcę płacić oczywiście jak nakmniej.
    Obrót miesięczny na koncie może być ok 5000.
    Interesuje mnie rzetelność, wiarygodność,
    łatwość w dosępie, itd. .... a i przelewy (oczywiście jak najtańsze),
    Pozdr.
    Rychu

  • 6. Data: 2002-11-14 12:52:41
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Rychu <...@...a> napisał(a):

    > Witam!
> [...]
    www.ebanki.pl
    www.mbank.pl
    www.lukas.pl
    www.inteligo.pl
    www.bzwbk.pl
    www.bankier.pl
    ..
    .
    napisz o jakie ci chodzi zcego wymagasz

    Sark

  • 7. Data: 2002-11-14 12:54:14
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Rychu <...@...a> napisał(a):

    > Za prowadzenie konta chcę płacić oczywiście jak nakmniej.
    > Obrót miesięczny na koncie może być ok 5000.
    > Interesuje mnie rzetelność, wiarygodność,
    > łatwość w dosępie, itd. .... a i przelewy (oczywiście jak najtańsze),

    mBank
    www.mbank.pl

    Sark

  • 8. Data: 2002-11-14 13:18:33
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    > mBank
    > www.mbank.pl

    Ale on nie jest z Częstochowy :-)

    Jacek

  • 9. Data: 2002-11-14 13:39:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ar0136$k2h$1@front.macrosoft.waw.pl, Rychu wrote:

    > To nie tak! Nie obrażam... Przynajmniej nie to miałem na mysli.

    Wiem ;)
    Żartowałem sobie oczywiście.

    Ale naprawdę pytanie postawiłeś zdecydowanie zbyt ogólne, aby można było
    sensownie odpowiedzieć.

    Dlatego radzę najpierw przejrzeć odpowiedzi na podobnie postawione pytania w
    archiwum grupy.

    Wtedy zapytaj konkretniej.

  • 10. Data: 2002-11-14 14:44:27
    Od: " Rychu" <...@...a>

    Użytkownik " Sark" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > www.ebanki.pl
    > www.mbank.pl
    > www.lukas.pl
    > www.inteligo.pl
    > www.bzwbk.pl
    > www.bankier.pl

    hmmm w wolnej chwili poczytam!
    Moje pytanie było zadane po to, aby wybrać, 1, 2 może 3 propozycje
    którymi warto się zainteresować. Ale dzięki i za to!
    Pozdr.
    Rychu