  • 1. Data: 2002-11-14 11:01:07
    Temat: Token
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    nie wiem czy właściwa grupa , ale z rachunku prawdopodobieństwa wynika
    ze jedynie tutaj może znaleźć się ktoś , mogący mi pomóc.

    otóż podczas wielkiego remontu w domu szlag trafił mi token (
    telepekao)
    i nie mam zielonego pojęcia co mogę zrobić . niespecjalnie mam ochotę
    wywalać 200 za nowa maszynkę.
    można takie coś kupić gdzieś taniej ???
    (chodzi mi o jakikolwiek przypominający kształtem ten z pekao )

    pozdrawiam
    sqrczak

  • 2. Data: 2002-11-14 12:39:50
    Temat: Re: Token
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > wywalać 200 za nowa maszynkę.
    > można takie coś kupić gdzieś taniej ???
    > (chodzi mi o jakikolwiek przypominający kształtem ten z pekao )

    ratunku, ale bzdura!!!! serial Twojego tokena wpisany jest w systemie i przy
    pomocy zadnego innego nei zalogujesz sie!!!

  • 3. Data: 2002-11-14 18:38:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqvvnk$1j1$...@n...tpi.pl...
    > nie wiem czy właściwa grupa , ale z rachunku prawdopodobieństwa wynika
    > ze jedynie tutaj może znaleźć się ktoś , mogący mi pomóc.

    NTG.
    pl.misc.drobne.szwindle

> [...]
    > telepekao)
    > i nie mam zielonego pojęcia co mogę zrobić . niespecjalnie mam ochotę

    Mozna.
    Warszawa - Wolumen. Jeszcze cieple.

    > (chodzi mi o jakikolwiek przypominający kształtem ten z pekao )

    I bedziesz z tego ksztaltu wrozyl hasla?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-11-14 18:43:32
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "WaSyL"

    > ratunku, ale bzdura!!!! serial Twojego tokena wpisany jest w systemie i
    przy
    > pomocy zadnego innego nei zalogujesz sie!!!

    Ale tu chyba nie chodzi o logowanie, tylko o myślenie typu wojskowego
    "sztuka musi być", chociażby po to żeby ją oddać w Pekao jako zepsutą ;-).
    Znam kogoś kto będąc w wojsku "uzupełnił" brakujący sprzęt (też
    elektryczny!) elegancko wystruganą z drewna i pomalowaną atrapą. Ale nie
    wiem czy panie w Pekao są tak samo rozgarnięte jak pewien sierżant.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-11-14 19:46:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ar0qsq$db9$1@news.tpi.pl, Bogdan B. wrote:
    > Użytkownik "WaSyL"

    > Ale tu chyba nie chodzi o logowanie, tylko o myślenie typu wojskowego
    > "sztuka musi być", chociażby po to żeby ją oddać w Pekao jako zepsutą

    No jasne - przecież wyraźnie pisał, że ma być "coś podobnego".

  • 6. Data: 2002-11-14 20:22:41
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aqvvnk$1j1$...@n...tpi.pl...
    >
    > NTG.
    > pl.misc.drobne.szwindle

    jest taka ??
    jestes tego pewny ?

    > Mozna.
    > Warszawa - Wolumen. Jeszcze cieple.

    > I bedziesz z tego ksztaltu wrozyl hasla?
    nie
    ktos wczesniej napisal , sztuka jest sztuka