  • 1. Data: 2002-11-14 08:56:56
    Temat: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
    Od: k...@w...pl

    Witam!

    Rozmawiałem przez MultiCzat w sprawie przekształecenie konta "MultiKonto ja"
    na "... jestem". "Ekspert" udzielił informacji, że oczywiście jest to możliwe,
    ALE numer r-ku mi się zmieni oraz netkarta która zamówiłem w zeszłym tygodniu
    będzie nieważna (czyli, że będę musiał kupić nową - ponad 20 zł stracone).

    Wczoraj zadzwoniłem do MultiLini i poprosiłem o zmianę kont. I jakież było moje
    ździwiene, kiedy Pan poinformował mnie, że nr r-ku będę miał taki sam, a
    netkarta którą zamówiłem (a którą dzisiaj otrzymałem od listonosza) nie zmieni
    się !!

    Kogo więc słuchać? W MultiCzacie zupełnie sprzeczne informacje mi udzielili !!

    A jeszcze na dodatek większe ździwienie. Wczoraj w nocy jeszcze raz rozmawiałem
    na MultiCzasie i przeczytałem, że jeszcze jest inaczej:
    - nr r-ku się nie zmieni,
    - ale netkartę będę musiał wymienić.

    No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?

    Pozdrawiam,
    Michał Żabiński

    http://www.tuningklub.com

  • 2. Data: 2002-11-14 09:09:20
    Temat: Re: MultiBank - MultiLinia czy MultiCzat ??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?

    eeee - normalne. Zazwyczaj dzwonisz tyle razy, az dostajesz odpowiadajaca ci
    werse, zapisujesz godzine, rozmowce a pozniejh jakby co skladasz
    reklamacje - to typowe :)
    Zreszta - gdyby konsultanci byli takimi obcykanymi ekspertami, to przeciez
    nie siedzieliby za 1000 zl po nocach (a i tak zazwyczaj to studenci).

  • 3. Data: 2002-11-14 18:32:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>

    > No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?

    E tam, zaraz każdy różną.
    Na zadane pięć razy pytanie: ile Multibank będzie rozpatrywał wniosek o
    debetową Visę Classic usłyszałem:
    "10 dni roboczych" dwa razy
    "10 dni" dwa razy
    "koło tygodnia" jeden raz
    Jak widać, niektóre odpowiedzi się powtarzają ;-)
    Niestety, zawiodła moja metoda dzwonienia nieparzystą ilość razy :(

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-11-14 22:34:07
    Od: k...@w...pl

    To ja dzisiaj postanowiłem się pobawić. Zadzwoniłem 3 razy - więcej nie byłem w
    stanie, bo mnie po prostu rozbrolili...

    Na zadane pytania:
    1. Czy nr r-ku się zmieni?
    2. Czy netkarta się zmieni?

    usłyszałem następujące odpowiedzi:

    1-sza rozmowa: 1. tak, 2. tak
    2-ga rozmowa: 1. nie, 2. tak
    3-ia rozmowa: 1. nie, 2. tak

    No comment...

  • 5. Data: 2002-11-14 22:37:11
    Od: k...@w...pl

    > eeee - normalne. Zazwyczaj dzwonisz tyle razy, az dostajesz odpowiadajaca ci
    > werse, zapisujesz godzine, rozmowce a pozniejh jakby co skladasz
    > reklamacje - to typowe :)

    Czy typowe? Raczej anormalne.

    > Zreszta - gdyby konsultanci byli takimi obcykanymi ekspertami, to przeciez
    > nie siedzieliby za 1000 zl po nocach (a i tak zazwyczaj to studenci).

    Wiesz, sysokość płacy nie ma tu nic do rzeczy. Konsultant powinien udzielać
    prawidłowych odpowiedzi, niezależnie od tego czy zarabia 1 000 czy 10 000, czy
    jest studentem, czy emerytem.

    Wprowadzanie klientów w błąd jest co najwyżej nie poważne i niepowinno mieć
    miejsca.

  • 6. Data: 2002-11-14 22:48:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wprowadzanie klientów w błąd jest co najwyżej nie poważne i
    niepowinno mieć
    > miejsca.

    Jak to mowia w reklamach "a swistak...."
    Mam dwa telefony w Ideii i Erze, mam kilka kont bankowych i wiem co
    mowie. Stopien losowosci odpowiedzi zalezy od abstrakcyjnosci naszego
    pytania. Czym mniej typowe - tym szanse na to, ze otrzymamy n!
    odpowiedzi jest wieksze :)
    Poprobuj - mowie ci - fajna sprawa - najlepsze jest to, jak zaczniesz
    sygerowac.

    I nie ma tutaj znaczenia jaki to bank - moze byc mBank, Multibank,
    Inteligo, Fortis. Moze to byc jakakolwiek siec telefoniczna...

    Idz i popytaj sie w saolnach sprzedazy telefonow o jakies bardzie
    zaawansowane kruczki w uzytkowaniu... I wtedy - pewnie dalej bedziesz
    twierdzi czy zarabia 100 czy 1000, ale zobaczysz, ze do tego po prostu
    trzeba sie przyzwyczaic - no co zrobic? ;)

  • 7. Data: 2002-11-15 09:01:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 14 Nov 2002 09:56:56 +0100, k...@w...pl wrote:

> [...]
    >- nr r-ku się nie zmieni,
    >- ale netkartę będę musiał wymienić.
    >
    >No więc jak to jest, że każdy konsultant podaje różne informację?

    Ta ostatnia informacja jest prawidlowa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2002-11-15 18:30:41
    Od: k...@w...pl

    No i to jest ból...

    Jeszcze nie miałem okazji jej wypróbować, a już będę musiał kupić (!) nową...

  • 9. Data: 2002-11-15 18:32:16
    Od: k...@w...pl

  • 10. Data: 2002-11-22 00:26:34
    Od: d...@o...pl

    A Wy co? na pewno jesteście idealni w swojej pracy ??? Już to widzę.