  • 1. Data: 2002-11-14 09:30:55
    Temat: Gdzie znajdę ranking banków wg. ilości kont?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Gdzie znajdę ranking banków wg. ilości kont? Albo ilości środków
    powierzonych im przez klientów indywidualnych. Ogólnie rzecz ujmując
    interesuje mnie podział segmentu bankowości indywidualnej przez poszczególne
    banki.
    Przy okazji ostatnich konsolidacji dało się słyszeć głosy, że opanowanie co
    najmniej 10% rynku daje bankowi szanse dalszego rozwoju (rację bytu??).
    Ciekawi mnie które banki przekroczyły ten próg, które się zbliżają, a które
    upadną/zostaną wchłonięte/połączą się...

    RJCz