  • 1. Data: 2002-11-14 08:36:19
    Temat: Audio konferencje
    Od: "Krzysiek" <g...@w...pl>

    Posiadają Państwo firmę z kilkoma oddziałami w Polsce?
    Koszty podróży i wynajęcia hoteli są za wysokie?
    Chcą Państwo w grupie negocjować ceny,prowadzić grupowe konferencje bez
    wyjazdu z siedziby firmy?

    Myślę, że powinniście trafić do mnie, gdyż posiadam pełen zakres usług
    jakich Państwo potrzebujecie.
    Posiadam:
    -Telefony audiokonferencyjne Konftel w promocyjnej cenie.(najwyższej jako
    -Słuchawki multimedialne firmy Plantronics i wiele innych produktów.
    - oraz usługi telefoniczne z tym związane.

    Cenniki i cały asortyment jaki posiadam przesyłam tylko ludziom
    zainteresowanym i poważnie myślącym o rozwoju swojej firmy. Proszę pisać na
    adress C...@w...pl