  • 1. Data: 2002-11-14 08:52:32
    Temat: Przyszlosc bankow centralnych
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Czy moze ktos wie gdzie moge znalezc informacje na temat przyszlosci bankow
    centralnych, o ich zmieniajacej sie roli itp. Np czy zrezygnuja z pewnej
    niezaleznosci na rzecz Europejskiego Banku Centralnego itp - chcialbym pisac
    na ten temat prace magisterska

    Robert

  • 2. Data: 2002-11-14 09:10:32
    Temat: Re: Przyszlosc bankow centralnych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > centralnych, o ich zmieniajacej sie roli itp. Np czy zrezygnuja z pewnej
    > niezaleznosci na rzecz Europejskiego Banku Centralnego itp - chcialbym

    Kolacze mi sie Bank, Banki i kredyt, Gazeta Bankowa. Rozdzialy teoretyczne
    walniesz sobie z ksiazek, praktki jakby pogrzebal - tez cos bedzie - zobacz
    tez - moze bedzie na www.nbp.pl - cos ciekawego?

  • 3. Data: 2002-11-14 13:34:47
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Avenger wrote:

> [...]
    > niezaleznosci na rzecz Europejskiego Banku Centralnego itp - chcialbym pisac

    Zacznij od: http://www.cie.gov.pl/index.html oraz http://www.ecb.int/

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 4. Data: 2002-11-14 13:37:56
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

  • 5. Data: 2002-11-14 16:58:55
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

  • 6. Data: 2002-11-20 20:38:17
    Od: "Pararobert" <p...@U...poczta.onet.pl>

    /ciach/
    moze bedzie na www.nbp.pl - cos ciekawego?

    Niestety - tam nic nie ma co będzie. Może sami jeszcze nie wiedzą... ;-)

    pozdrówka
    Pararobert