  • 11. Data: 2010-11-11 15:15:12
    Temat: Re: dostalem jako tester 100 zloty na internetowa karte
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > "animka" ibevpp$3km$...@n...news.atman.pl
    >
    > : A na karcie numeru nie ma? To dziwne. Otrzymałeś,
    > : czy syn otrzymal kopertę z hasłem?
    >
    > No coś Ty? -- koperta? Tak jawnie o korupcji? ;)
    >
    > To karty bezmateryjne

    a to animka

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 12. Data: 2010-11-11 19:13:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" ibg5l6$23c1$...@o...icpnet.pl

    Odwrotnie -- mamy narzekać, ale sensownie i uczciwie, tak aby klienci
    właściwi (my jesteśmy tutaj tylko testerami -- dziemi do bicia) nie
    narzekali -- aby bank zawczasu mógł usunąć wszelkie niebezpieczeństwa
    czy wręcz błędy. Jeśli ktoś znajdzie jakiś błąd -- powinien podzielić
    się uwagami. To nie [jest] towarzystwo wzajemnej adoracji. Tester to
    nie liuzus. :)

    > oczywiscie, mamy wydawac kasę którą nam bank łaskawie dał, jak się coś nie uda to
    nie możemy narzekać

    Nie dał, ale zapłacił nam za testowanie.

    Jak na razie ja jestem zadowolony i w pełni usatysfakcjonowany.
    (w nowiu -- też) ;)

    Czyjeś niepoważne podejście do sprawy (niezapisanie numeru karty) nijakim
    sposobem nie może być uznane błędem banku. :) Ja (choć nie do końca i nie
    od początku) wierzyłem w otrzymanie 100 wiśni (nie pomyliłem się -- jest
    tylko 99) zapisałem i numer karty, i link do logowania, i korespondencję
    w tyczącą tej sprawy, i inne cenne :) informacje... Nic (związanego z tą
    kartą) nie drukowałem (nawet nie mam sprawnej drukarki) i niczego
    (związanego z tą kartą) jak relikwii nie trzymam. (bo boję się procesji
    wiernych) ;)

    Mam nadzieję, że bank weźmie pod uwagę te jęczenia (o niezapisaniu numeru)
    i jakoś rozwiąże ten problem w przyszłości.

    -=-

    Ja jestem zadowolony i w dowód zaufania zaproponuję
    instytucji_bankowi_BZ_WBK_PKO_etc.
    przeniesienie mojej złotej karty kredytowej z Multi do BZ WBK etc.

    Najgorsze jest to, że nie mam pomysłu co do wydania reszty szmalu...
    Wykupienie (w celach testowych lub innych) odpada -- jest za drogie.

    IMO [moje] chorowanie to kiepski biznes dla innych.
    NFZ traci, sklepy tracą... Nie łatwiej zapobiegać, zamiast leczyć?

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19
    . 24 . 02 . 0708 424
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18
    22 .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 07 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 03 05 403
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 *05 08 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393

  • 13. Data: 2010-11-11 22:12:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Najgorsze jest to, że nie mam pomysłu co do wydania reszty szmalu...

    Przeslij mi dane karty to sie tym zajme, skoro nie masz pomyslu.

  • 14. Data: 2010-11-12 01:53:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" ibhpp0$klt$...@n...onet.pl

    > Przeslij mi dane karty to sie tym zajme, skoro nie masz pomyslu.

    Wiem, że chetnych do pomocy nigdy nie brakuje, ale tak sobie myslę,
    że odrobina samodzielnosci w życiu też się przyda... Najniechętniej
    bym kupił książki u pani, której w połowie września odpisałem

    "I ja pana kochałam
    W stajni, oborze, i w wannie"

    będąc pod natchnieniem Bajora

    "Kiedyś, tamtego lata
    Strasznie panią kochałem"
    A ty przerwiesz w pół zdania
    Me wyznania zabawne
    "I ja pana kochałam
    Wtedy latem i dawniej"

    No... Może nie najniechętniej... Jednak Najniechętniej dałbym na tacę.
    Swoją drogą -- dlaczego nie można zakupić zbawienia, płacąc za nie taką kartą?

    http://rolers.czuby.net/rhp/lirykaepikadramat/t-herb
    -przesluchanie_aniola.html

    jakże piękna jest chwila
    gdy pada na kolana
    wcielony w winę
    nasycony treścią

    język waha się
    między wybitymi zębami
    a wyznaniem

    To o mnie? :) Chyba tak. :)

    Ale ,,pneumę'' zaczerpnąłem z innego dzieła:

    Boga oglądają nieliczni
    Jest tylko dla tych z czystej pneumy

    http://www.wiersze.annet.pl/w,,12104

    Boże!! Jak teraz łatwo o ,,teksty'' a nawet o muzykę...
    Jak mocno chce się żyć!!! Gdzież te lata, gdy trzeba było
    ,,stawać na głowie'', aby coś ,,dostać''?... :)

    Piękna tu nikt nie obieca, za piękno płaci się złotem

    http://www.textofsong.com/teksty-piosenek/j/jacekkac
    zmarski/staroscowidiusza

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438

  • 15. Data: 2010-11-12 06:40:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 08:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > u mnie wszystko przebieglo bez problemow, wydrukowalem sobie to co
    > przeslal bank, wpisalem kod CVV2 tam gdzie nalezy i przechowuje dokument
    > jak relikwie ;-)

    > oczywiscie, mamy wydawac kasę którą nam bank łaskawie dał, jak się coś
    > nie uda to nie możemy narzekać

    Sprawdzilem.
    Numeru karty faktycznie nie pobralem.
    Zarejestrowalem nowa karte - faktycznie, jest (specjalnie w zaden
    sposob niewytluszczone) pobieranie pliku pdf z numerem karty, jako
    pierwsza pozycja przy potwierdzeniu zalozenia kartry.

    Zakladalem wczesniej 3 takie karty i nie zauwazylem tego pliku
    (!!!!!), do zadnej nie pobralem.
    Proponuje dodanie opcji takiej jak przy potwierdzeniach zapoznania
    sie z regulaminem - niemoznosc przejscia dalej, bez pobrania pliku .
    Ewewntualnie jako krok drugi wylacznie pobieranie pliku i dopiero z
    tego przejscie do nastepnego etapu.
    O wysylce mail wspominalem wczesniej.

    No coz, na tym chyba koncze testowanie karty.

  • 16. Data: 2010-11-12 10:04:59
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    A co to za testy karty?

  • 17. Data: 2010-11-12 11:29:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SpeX" ibj2kc$grp$...@s...cyf-kr.edu.pl

    >A co to za testy karty?

    To testy płatne. Testujesz, opisujesz i płacą Ci za to 99 wiśniami. :)

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie)
    mieszkaniu

  • 18. Data: 2010-11-12 11:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 1...@3...goog
    legroups.com

    : Proponuje dodanie opcji takiej jak przy potwierdzeniach zapoznania
    : sie z regulaminem - niemoznosc przejscia dalej, bez pobrania pliku .

    Pozostanie możność :) zgubienia numeru. :)

    : Ewewntualnie jako krok drugi wylacznie pobieranie pliku i dopiero
    : z tego przejscie do nastepnego etapu.

    : No coz, na tym chyba koncze testowanie karty.

    Nie możesz wykupić środków z pozostawieniem 15 wiśni zewnętrznych?

  • 19. Data: 2010-11-12 18:46:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    > To testy płatne. Testujesz, opisujesz i płacą Ci za to 99 wiśniami. :)

    No nie bardzo "płacą"...

    Jak "płacą", to jest to praca, a zatem odpowiednim organom należy się
    podatek, składka ubezpieczeniowa itd... W dodatku umowa o pracę musi być
    zawarta w formie pisemnej, a ze mną nikt takowej nie zawierał. Nie
    pamiętam, czy umowy o dzieło lub zlecenie muszą być na piśmie, ale nawet
    jeśli nie, to z i tak nie mogą być "dorozumiane". Niezależnie od formy,
    muszą "zostać zawarte" - a nic takiego nie miało miejsca.

    --
    MiCHA

  • 20. Data: 2010-11-12 23:10:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" ibk28e$dp9$...@i...gazeta.pl

    > No nie bardzo "płacą"...

    > Jak "płacą", to jest to praca, a zatem odpowiednim organom należy się

    -- W czasie gry wstępnej potraktował instrumentalnie kobiece organy płciowe. ;)
    -- A bębny płciowe jak traktował podczas tego wstępnego grania?

    > podatek, składka ubezpieczeniowa itd...

    Składka na Kościół...
    Na Dawida (króla dopalaczy) i na inne cele i Celiny...

    > W dodatku umowa o pracę musi być zawarta w formie pisemnej,

    Ja nieraz zawierałem ustne. Dopiero po wykonaniu pracy spisywaliśmy...
    (na potrzeby kwestury, bo Fiskusa raczej interesowały rachunki i faktury,
    nie umowy -- chyba że umowa wyznaczała sposób naliczania podatku)

    > a ze mną nikt takowej nie zawierał.

    Bo to zbyt drobna kwota. :) Jak kogoś podwieziesz samochodem -- spiszesz umowę itd.?
    A jeśli ,,skoczysz'' do sklepu i kupisz piwo za zł 4.50 ale weźmiesz okrągłe 5
    złotych?

    > Nie pamiętam, czy umowy o dzieło lub zlecenie muszą być na piśmie, ale nawet jeśli
    nie, to z i tak nie mogą być "dorozumiane".
    > Niezależnie od formy,

    Ja umówię się z ,,Tobą'' -- dam ,,Ci'' piątaka, jeśli mi umyjesz szyby w samochodzie.
    Spisujemy umowę? Gdybym miał w takich sytuacjach spisywać umowy -- bolałyby mnie
    ręce. :)

    > muszą "zostać zawarte" - a nic takiego nie miało miejsca.

    Umowę pisemną trzeba zawrzeć, gdy sprawa dotyczy sporego szmalu.
    A czasami nawet umowa bywa zawierana w obecności notariusza.

    -=-

    IMO wiadoma stówka to drobna kwota -- zbyt drobna, aby spisać wniosek,
    umowę, sporządzić rachunki i wygenerować nowy PITy...

    To raczej podarunek gwiazdkowy (albo Mikołajkowy) dany (przepraszam) biedocie przez
    bogatych. :)
    A że porządny bogacz nie ,,daje''(bo jeśli da -- za jakiś czas może zażądać zwrotu
    pod
    pretekstem popadnięcia w tak zwaną niełaskę losu) za darmo, lecz za pracę (czyli
    niejako
    bez łaski) lub w zamian za jakąś rzecz o znacznie mniejszej wartości niż wartość
    ,,darowizny''...

    -=-

    Ja jestem wdzięczny Bogu za darowaną mi stówkę wiśnie bez jednej sztuki. :)
    Darczyńcom -- oczywiście także. :)

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19
    . 24 . 02 . 070809 419
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18
    22 .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 07 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 03 05 403
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 *05 0809 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393