  • 1. Data: 2010-11-10 14:37:54
    Temat: Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mam kk Polbank Era z datą ważności 11/10, dowiedziałem się w banku, że
    wznowienie wysyłają (listem poleconym) na 2 tyg. przed terminem ważności

    dodatkowo nowa kk ma chipa więc bez PINu ani rusz, powiedziałem
    kobiecie, że nigdy mi PIN do KK Polbanku nie był potrzebny więc czy może
    mi przesłać nowy, okazało się, że TAK i to bezpłatnie (w TOiP jest 10
    lub 15 zł)

    PIN przyjdzie już listem zwykłym, oczekiwanie do 14 dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-10 14:41:09
    Temat: Re: Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 15:37:54 +0100, RobertS napisał(a):

    > dodatkowo nowa kk ma chipa więc bez PINu ani rusz,

    Wreszcie!
    Jakiś miesiąc temu byłem w oddziale, spytałem przy okazji co z pinami,
    dziewczyna mi powiedziała, że lada moment mieli to wdrażać.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-10 14:44:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN do
    karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

  • 4. Data: 2010-11-10 14:50:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia PIN
    > do karty. Przechodziłem to już w kilku bankach i zawsze był nowy PIN.

    kobieta na infolinii twierdziła, że PIN jest taki sam jak poprzedniej
    karty, tak samo numer kk również nie ulega zmianie
    ale mimo wszystko za wygenerowanie nowego PINu płacić nie trzeba

    swoją drogą, gdyby PIN się zmieniał to bank musiałby nowy klientowi dać

    czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje
    się samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest
    konieczna?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-10 14:54:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > czy w innych bankach (Citi, BZWBK, Multi) nie jest tak, że PIN nadaje się
    > samemu w systemie transakcyjnym i dlatego jego wysyłka nie jest konieczna?

    W Citi, Multi i mBanku tak jest z dawien dawna. Natomiast w Rajfim i chyba z
    tego co pamiętam w BPH tak nie było (choć w BPH od pewnego czasu PIN nadaje
    się już telefonicznie a w Rajfim przez www). Nie pamiętam jak to jest
    obecnie w Mille i Lukasie.

  • 6. Data: 2010-11-10 15:04:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chyba z tego co pamiętam w BPH tak nie było (choć w BPH od pewnego czasu
    > PIN nadaje się już telefonicznie a w Rajfim przez www). Nie pamiętam jak

    Citi i klony BRE jasna sprawa, a w BZBWK dostałem kopertę z PINem (kk
    odbierałem w oddziale), ale nadałem go sobie w systemie transakcyjnym
    więc do koperty nawet nie zajrzałem

    w Eurobanku (moja ostatnia kk bez chipa) PIN przyszedł pocztą, chyba nie
    można go samodzielnie zmienic, jedynie płatne zamówienie innego

    Alior? nie pamiętam czy w systemie bankowym czy tel., ale mam taki jaki
    chciałem mieć więc musiałem gdzieś zmienić lub samemu ustawić

    i jeszcze jedna = KIS z OF, PIN przesłali pocztą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-11-10 15:14:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
    praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nową kartę.

  • 8. Data: 2010-11-10 15:15:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    Jeszcze ING: nowe PINy w kopertach.

  • 9. Data: 2010-11-10 15:16:34
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lis, 15:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > lub 15 zł)
    >
    > PIN przyjdzie już listem zwykłym, oczekiwanie do 14 dni

    Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wyłącznie
    z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
    przestała działać dość szybko...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 10. Data: 2010-11-10 15:18:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Heh, ja miałem 10/10 i teraz zaczynam wycierać 10/13 tylko i wyłącznie
    > z paskiem. Mam nadzieję, że posłuży te trzy lata, bo poprzednia KK
    > przestała działać dość szybko...

    to dbaj o nią! nie wiem czy są banki, które wymieniały karty na czipowe
    w trakcie ich obowiązywania (przed terminem wznowienia)?

    nie kojarzę takiej sytuacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS