    From: krzysztofsf <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dostalem jako tester 100 zloty na internetowa karte
    Date: Thu, 11 Nov 2010 05:30:50 +0100

    W dniu 2010-11-11 00:28, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > A czytać nauczyli? Pod koniec procesu rejestracji był link do pobrania
    > pliku pdf z numerem karty. Jak również wielkie, bijące po oczach
    > ostrzeżenie, że to jest jedyne miejsce i jedyny raz skąd ten plik można
    > pobrać.

    Ostrzezenie bylo, o ile pamietam, przy wysylce kodu cv2 sms.
    W fag karty opisano to enigmatycznie,

    "{W trakcie zakup i aktywacji otrzymasz wszystkie niezbędne dane, które będą
    potrzebne do przeprowadzenia transakcji w Internecie: numer karty, numer
    rachunku
    technicznego karty, datę ważności karty oraz kod CVV2.
    Dane te zostaną przesłane elektronicznie w dokumencie PDF wygenerowanym
    przez
    system w momencie zakończenia rejestracji Karty. Kod CVV2 przesłany
    zostanie na
    podany podczas rejestracji numer telefonu."

    Sprawdze w piatek na komputerze na ktorym dokonywalem rejestracji -
    nawet, jesli byloby w ten sposob,to jak widac "na zalaczonym obrazku",
    jest to pewna niedogodnosc w sytuacji, gdy proces rejestracji jest
    oddzielony w czasie od zakupow, oraz gdy odbywa sie na innym sprzecie
    niz pozniejsze zakupy.

    Pdf z numerem karty powinien byc przesylany mail na adres bedacy
    jednoczesnie loginem, przynajmniej jako opcja w menu karty po
    zalogowaniu - "przeslij ponownie numer karty".
    Zabezpieczenie gwiazdkami jest skierowane przeciwko osobie, ktora
    wlamala sie na konto karty i uniemozliwia jej dokonanie transakcji.

    Przypominam, ze wystepujemy tu w roli testerow produktu a nie
    rozzalonych czy zachwyconych klientow.