  • 1. Data: 2002-03-26 13:47:04
    Temat: doradztwo
    Od: "Robtus" <r...@p...onet.pl>

    poszukuje namiarow na firmy/instytucje zajmujace sie doradztwem
    inwestycyjnym/kapitalowym dla osob fizycznych

    --
    Robtus

  • 2. Data: 2002-03-26 14:26:09
    Temat: Re: doradztwo
    Od: "ast" <a...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o fundusze:

    http://www.bankier.pl/produkty/fundusze/

    Jeśli o Asset to większość biur maklerskich obecnych na polskim rynku

    pzdr AST
    Adam Stańczak

  • 3. Data: 2002-03-26 15:15:11
    Od: "Side" <s...@i...pl>

    ja ci moge doradzac..., ale drogi jestem... ;-)

    Pozdro
    Side

  • 4. Data: 2002-03-26 15:49:19
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7ptr5$h0$1@news2.ipartners.pl>, r...@p...onet.pl
    says...
    > poszukuje namiarow na firmy/instytucje zajmujace sie doradztwem
    > inwestycyjnym/kapitalowym dla osob fizycznych
    >
    > --
    > Robtus

    W każdym poważniejszym biurze maklerskim znajdziesz informację o
    zarządzaniu aktywami oferowanym przez nich lub jakąś spółkę powiązaną.
    Wszyscy przyjmą z otwartymi rękoma klienta indywidualnego, jeśli tylko
    ma odpowiednią ilość pieniędzy.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-03-26 16:22:00
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Właścciwa ilość pieniędzy dla indywidualnego inwestora w biurach maklerskich
    to kwota 50000zł.Minimum.
    Użytkownik Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-03-26 16:35:45
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Były już 2 przypadki w Polsce,kiedy makler biura maklerskiego grał
    pieniędzmi klienta robiąc przekręty na swoje konto.Kilku klientów straciło
    ogromne pieniądze
    a do sądu nie mogli nawet oddać ,bo makler miał ich upoważnienie
    dysponowania w ich imieniu pieniędzmi.Wiecie jak to się fajnie sra cudzymi
    pieniędzmi.Tym biurem było BIURO MAKLERSKIE BRE-BANKU.Drugiego nie
    pamiętam.
    jk.
    Użytkownik Robtus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7ptr5$h0$...@n...ipartners.pl...

  • 7. Data: 2002-03-26 16:55:49
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7q826$dgh$1@news.tpi.pl>, j...@h...com says...
> [...]
    > dysponowania w ich imieniu pieniędzmi.Wiecie jak to się fajnie sra cudzymi
    > pieniędzmi.Tym biurem było BIURO MAKLERSKIE BRE-BANKU.Drugiego nie

    A owszem - byla kilka lat temu sprawa gdy klientka pozwała Departament
    Zarządzania Aktywami BRE Banku (czy jak się to nazywało) do sądu,
    ponieważ w wyniku zarządzania jej aktywami ich wartość spadła do bodajże
    1/4 wartości początkowej. Sąd orzekł, że zarządzanie było prowadzone
    nieodpowiednio (mimo, że klientka miała tzw. portfel agresywny), bank
    zaś zaproponował ugodę i zwrócił klientce 3/4 wartości początkowej.

    Więc nie do konca tak jak piszesz.

    Kilka lat temu byl na ten temat artykul w Rzeczpospolitej.

    Leszek

    Ps. O znalazlem
    http://arch.rp.pl/a/rz/2000/03/20000310/200003100051
    .html?k=on&t=
    1993022420020326

    Potem byl jeszcze jeden artykul z orzeczeniem ale nie znalazlem.

  • 8. Data: 2002-03-26 18:40:18
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Niestety,mam rację bo faceci nie odzyskali pieniędzy a bank wypioł się
    stwierdzając,że biuro maklerskie jest PRZY banku i tylko tyle.Cała sprawa
    bardzo sprawnie została wyciszona.Wszelkie takie przekręty w sferach
    bankowych są bardzo skrzętnie skrywane jako TAJEMNICA BANKOWA aby nie
    tracić klientów.Ale o tym pewnie wiesz ,bo jesteś ,widzę ,oblatany w
    sprawach bankowych.

  • 9. Data: 2002-03-26 18:46:37
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7qfbo$2tc$1@news.tpi.pl>, j...@h...com says...
> [...]
    > bankowych są bardzo skrzętnie skrywane jako TAJEMNICA BANKOWA aby nie
    > tracić klientów.Ale o tym pewnie wiesz ,bo jesteś ,widzę ,oblatany w

    Standardowa umowa o zarządzanie zawiera klauzulę, zgodnie z którą jeśli
    wartość portfela w miesiącu kolejnym spada do 75% wartości portfela na
    koniec miesiąca poprzedniego zarządzający jest zobowiązany natychmiast
    zawiesić zarządzanie aktywami i powiadomić właściciela portfela, aby ten
    postanowił co dalej.

    Używam zarządzania od kilku lat i jestem zadowolony. Tyle w temacie z
    mojej strony.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-03-27 00:18:21
    Od: "woda" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości
> [...]

    > postanowił co dalej.
    >
    > Używam zarządzania od kilku lat i jestem zadowolony. Tyle w temacie z

    75% strata powoduje zatem tylko to, ze jestes o niej odrebnym trybem
    powiadamiany. Nic wiecej. Acha.. no i to, ze mozesz wtedy zrezygnowac pewnie
    z ich uslugi w szybszym tempie niz przy standardowym wypowiedzeniu.

    Jestes ich klientem kilka lat.. hmm.. moze jednak za krotko by trafic na
    czas kiedy miales okazje stac sie akcjonariuszem bodajze Krakchemii i
    Pozmeatu.. BRE nabywa akcje jak gwarant emisji a potem nie mogac tego
    sprzedac na giedzie, zapakowuje w ten towar pod sam korek tych, ktorych
    pieniedzmi zarzadza. Przyznasz, ze ciekawa koncepcja.

    Oczywiscie, Zarzadzajacy polecieli ze stolkow ale o ile sie nie myle to
    tylko Zarzadzajacy. Pozostali autorzy tego nowatorskiego rozwiazania
    zostali.

    Jasne, to bylo kiedys, teraz pracuja tam nowi ludzie i tych nalezy rozliczac
    z wynikow osianietych przez nich samych a nie odwolywac sie do historii, z
    ktora nie maja wiele wspolnego. Rzecz jednak w czym innym. BRE jeszcze
    niedawno przedstawiane bylo jako gracz agresywny ale dzialajacy fair. Od
    dawna jednak ciagnie sie za nim malo przyjemny zapach. I coraz wiecej
    ciekawych historii wychodzi na jaw. Powierzajac komus pieniadze liczysz nie
    tylko chyba na zysk ale i chcialbys byc wolny od trosk ze ktos wystawi Cie
    do wiatru. Zaufanie i swiadomosc, ze nie bedziesz udzialu w jakis dziwnych
    interesach chyba tez cos znaczy.

    Kupilbys Elektrim? Teraz, troche wczesniej? Jak znam zycie to w Twoim
    portfleu moze byc go sporo. BRE potrzebuje wszak glosow na WZA. Czy myslisz,
    ze dla Ciebie taka transkacja jest rownie atrakcyjna jak dla Banku?

    Mam nadzieje, ze to tylko moje gdybanie i rzeczywistosc jest inna. Mam
    nadzieje.

    Pozdrawiam
    woda