    From: "woda" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: doradztwo
    Date: Wed, 27 Mar 2002 01:18:21 +0100

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości
    news:MPG.170ae079ebf928e398983b@news.onet.pl...
    > In article <a7qfbo$2tc$1@news.tpi.pl>, j...@h...com says...

    > Standardowa umowa o zarządzanie zawiera klauzulę, zgodnie z którą jeśli
    > wartość portfela w miesiącu kolejnym spada do 75% wartości portfela na
    > koniec miesiąca poprzedniego zarządzający jest zobowiązany natychmiast
    > zawiesić zarządzanie aktywami i powiadomić właściciela portfela, aby ten
    > postanowił co dalej.
    >
    > Używam zarządzania od kilku lat i jestem zadowolony. Tyle w temacie z
    > mojej strony.

    75% strata powoduje zatem tylko to, ze jestes o niej odrebnym trybem
    powiadamiany. Nic wiecej. Acha.. no i to, ze mozesz wtedy zrezygnowac pewnie
    z ich uslugi w szybszym tempie niz przy standardowym wypowiedzeniu.

    Jestes ich klientem kilka lat.. hmm.. moze jednak za krotko by trafic na
    czas kiedy miales okazje stac sie akcjonariuszem bodajze Krakchemii i
    Pozmeatu.. BRE nabywa akcje jak gwarant emisji a potem nie mogac tego
    sprzedac na giedzie, zapakowuje w ten towar pod sam korek tych, ktorych
    pieniedzmi zarzadza. Przyznasz, ze ciekawa koncepcja.

    Oczywiscie, Zarzadzajacy polecieli ze stolkow ale o ile sie nie myle to
    tylko Zarzadzajacy. Pozostali autorzy tego nowatorskiego rozwiazania
    zostali.

    Jasne, to bylo kiedys, teraz pracuja tam nowi ludzie i tych nalezy rozliczac
    z wynikow osianietych przez nich samych a nie odwolywac sie do historii, z
    ktora nie maja wiele wspolnego. Rzecz jednak w czym innym. BRE jeszcze
    niedawno przedstawiane bylo jako gracz agresywny ale dzialajacy fair. Od
    dawna jednak ciagnie sie za nim malo przyjemny zapach. I coraz wiecej
    ciekawych historii wychodzi na jaw. Powierzajac komus pieniadze liczysz nie
    tylko chyba na zysk ale i chcialbys byc wolny od trosk ze ktos wystawi Cie
    do wiatru. Zaufanie i swiadomosc, ze nie bedziesz udzialu w jakis dziwnych
    interesach chyba tez cos znaczy.

    Kupilbys Elektrim? Teraz, troche wczesniej? Jak znam zycie to w Twoim
    portfleu moze byc go sporo. BRE potrzebuje wszak glosow na WZA. Czy myslisz,
    ze dla Ciebie taka transkacja jest rownie atrakcyjna jak dla Banku?

    Mam nadzieje, ze to tylko moje gdybanie i rzeczywistosc jest inna. Mam
    nadzieje.

    Pozdrawiam
    woda