  • 11. Data: 2002-03-27 05:50:54
    Temat: Re: doradztwo
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    > Kupilbys Elektrim? Teraz, troche wczesniej? Jak znam zycie to w Twoim
    > portfleu moze byc go sporo. BRE potrzebuje wszak glosow na WZA. Czy myslisz,
    > ze dla Ciebie taka transkacja jest rownie atrakcyjna jak dla Banku?
    >
    > Mam nadzieje, ze to tylko moje gdybanie i rzeczywistosc jest inna. Mam
    > nadzieje.
    >
    > Pozdrawiam
    > woda

    Tak z ciekawosci - widze, ze wszyscy ktorzy sie wypowiadaja maja zle lub
    bardzo zle zdanie o zarzadzaniu. O funduszach powierniczych takze? Czy
    moze tylko o zarzadzaniu BRE?

    Leszek

  • 12. Data: 2002-03-27 07:59:47
    Od: "Robtus" <r...@p...onet.pl>

    > ja ci moge doradzac..., ale drogi jestem... ;-)

    a co ze skutecznością?

  • 13. Data: 2002-03-27 08:15:45
    Od: "Side" <s...@i...pl>

    no, zejebista :), (tylko nie licz na +1000% rok w rok ;-) )

    tylko ze, gwarancji nie ma... :(

  • 14. Data: 2002-03-27 08:41:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski"

    cos mi po glowie lazi Beskidzki Dom Maklerski
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-03-27 18:57:22
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Odnoszę wrażenie,że opisujemy ten sam przypadek z BRE-bankiem.
    jk.

  • 16. Data: 2002-03-27 18:58:40
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Zgadzam się
    jk.
    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7s0j0$k68$...@n...tpi.pl...

  • 17. Data: 2002-03-27 19:06:56
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Odnośnie funduszy powierniczych to mam dobre doświadczenie.Zarobiłem na 1/2
    Matiza.Gdybym uciekł z pieniędzmi o 1 miesiąc wcześniej(wrz.2000) zarobiłbym
    na nową Corsę-ponad zyskowność z lokat bankowych.Szkoda ,że obecnie jest
    taka kicha. Jeśli chcesz ,możemy wymieniać poglądy na ten temat.
    jk.

  • 18. Data: 2002-03-27 19:15:09
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7t59m$ate$1@news.tpi.pl>, j...@h...com says...
> [...]
    > na nową Corsę-ponad zyskowność z lokat bankowych.Szkoda ,że obecnie jest
    > taka kicha. Jeśli chcesz ,możemy wymieniać poglądy na ten temat.

    Mnie interesuje cos innego - jak to jest, ze zarzadzanie jest zle bo
    zarzadzajacy uzywajac nie swoich pieniedzy moga wszystko stracic a
    fundusze sa dobre - tam tez sa zarzadzajacy ktorzy moga wszystko
    stracic.

    Chyba ze nie?

    Leszek

  • 19. Data: 2002-03-27 20:14:49
    Temat: Re: co to ma byc ?
    Od: "jara" <j...@p...onet.pl>

    żarty ?

    Analitycy CA IB w raporcie z dnia 2002.03.26 pozostawili bez zmian
    rekomendację dla akcji TPSA na poziomie "kupuj". Cena docelowa jednej akcji
    TPSA została obniżona do 13.20 zł z 38.80 zł. W dniu wydania rekomendacji
    cena akcji TPSA wynosiła 13.00 zł.
    -------------
    Analitycy CAIB zmniejszyli 26 marca prognozę zysku Telekomunikacji
    Polskiej na ten rok o 180 mln zł do 970 mln zł. Na wynikach spółki odbije
    się bowiem nałożona przez Urząd Regulacji Telekomunikacji grzywna. Jednak
    zdaniem analityków nie przełoży się to trwale na cenę akcji. Tym samym nie
    zrezygnowali oni z rekomendacji "kupuj".

  • 20. Data: 2002-03-28 18:38:34
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Jestem zdania,że przy zarządzaniu indywidualnym pieniędzmi kilku bogatych
    biznesmenów ,zajetych swoją działalnością łatwiej jest och oszukać ,bo oni
    ufni w fachowość zarządzających nie sprawdzają zawartości swojego portwela
    zbyt często.Natomiast wielu drobnych ciułaczy kontroluje stan swojego
    portwela
    przynajmniej 1 raz w tygodniu.I na nieakceptowalne zniżki reagują
    natychmiast.
    Ci pierwsi płacąc dużą prowizję są pewni sukcesu za tą prowizję natomiast
    można powiedzieć,że drobni ciułacze stale patrzą na ręce zarządzającego.
    Dlatego,mimo,że zarząd indywidualny może dać 80-100% zysku rocznie,wolę
    zaufać
    funduszowi inwestycyjnemu(dotychczas ufałem DWS z zadowoleniem).
    Proszę p.Jacka Maliszewskiego o potwierdzenie lub zaprzeczenie słuszności
    mojego rozumowania.
    jk.