  • 1. Data: 2002-03-26 12:38:31
    Temat: OT
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Czy wiecie, ze w mBanku "klucz szyfrowania" jest aktywny 20 min. i jezeli
    ktos "wyjdzie" z tego banku np. po 5 min. - poprzez zwykle zamkniecie
    przegladarki to w.w. klucz bedzie aktywny przez 15 min.- Dlatego nalezy sie
    zawsze i wszedzie WYLOGOWYWAC !!!

    Aczkolwiek wydaje mi sie, ze trudno bylo by sie "podwiesic" pod ten klucz
    (szyfrowanie 128 bitow,a zbyt malo informacji jest slanych miedzy
    uzytkownikiem i bankiem)

    Pozdr
    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-03-26 13:18:10
    Temat: Re: OT
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

> [...]
    >
    > Aczkolwiek wydaje mi sie, ze trudno bylo by sie "podwiesic" pod ten klucz
    > (szyfrowanie 128 bitow,a zbyt malo informacji jest slanych miedzy

    W całym systemie bezpieczeństwa zawsze człowiek (użytkownik) jest najmniej
    bezpiecznym elementem ;)

  • 3. Data: 2002-03-26 13:27:07
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "** Robert K.**" <r...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos "wyjdzie" z tego banku np. po 5 min. - poprzez zwykle zamkniecie
    > przegladarki to w.w. klucz bedzie aktywny przez 15 min.- Dlatego nalezy

    Tak jest nie tylko w mBanku.

    R.Wicik