  • 21. Data: 2012-11-14 14:24:15
    Temat: Re: dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-14 14:12, Liwiusz pisze:

    > Raczej jest to "świadczenie z tytułu urodzenia...".

    ... gdy moja żona pobierała to świadczenie (wczesne '80), to wypisywała
    druczek "wniosek ... z tytułu zgonu". Naprawdę!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 22. Data: 2012-11-14 20:30:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:13:52 +0200, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    wklepał(-a):

    >Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

    Jest to chyba jedyny przypadek wypłacania świadczenia z powodu pozytywnego
    zdarzenia. :)
    No, można ewentualnie jeszcze zakupić świadczenie na wypadek śmierci teściowej.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 23. Data: 2012-11-14 21:40:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11/14/2012 11:33 AM, Kamil Jońca wrote:
    > Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> writes:
    >
    > [...]
    >
    > A co Cię tak dziwi?

    Jak ktos wspomnial, "kur.., urodzilo sie, szkoda do likwidacji" ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 24. Data: 2012-11-15 08:33:37
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-14 21:40, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Jak ktos wspomnial, "kur.., urodzilo sie, szkoda do likwidacji" ;)

    W ogóle to określenie "likwidacja szkody" brzmi trochę śmiesznie i
    marketingowo. Wszak zakłady ubezpieczeń żadnej szkody nie likwidują,
    tylko wypłacają kasę. Fakt, że można przykładowo naprawić sobie
    samochód, ale już likwidacji szkody polegającej na złamanej ręce, czy
    śmierci członka rodziny nie przeprowadzisz. Zatem wszystkie te działy
    "likwidacji szkód" to takie działy "pobożnych życzeń".

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2012-11-15 12:43:20
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 08:34:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    >
    > śmierci członka rodziny nie przeprowadzisz. Zatem wszystkie te działy
    >
    > "likwidacji szkód" to takie działy "pobożnych życzeń".

    Wiadomo o co chodzi. Samo hasło ubezpieczyciel to ściema. Często słyszę znajomych
    kupiłem polisę i teraz czuję się bezpiecznie.A ja na to - bardzo chętnie - tylko
    znajdź mi takiego ubezpieczyciela, który nie wypłaci mi odszkodowania tylko sprawi że
    nie zachoruję - zapłacę wysoką kwotę:). Póki co nie znalazłem ale przynajmniej w
    porównaniu do tych co kupują polisę matematyczno/statystycznie jestem do przodu.