  • 1. Data: 2012-11-06 22:08:04
    Temat: dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Witam!

    Czy to jest aktualne?:
    http://www.alertfinansowy.pl/alerty/15-oferty-produk
    towe/2320-ubezpieczenie-karty-platniczej-warto.html

    Jeżeli nie mam dodatkowego ubezpieczenia karty debetowej, ktoś mi ją
    ukradnie lub skopiuje i użyje na kwotę ponad 150 euro to bank i tak mi za to
    zwróci bo nakazuje mu to ustawa?

  • 2. Data: 2012-11-06 22:16:40
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-06 22:08, Wojtek pisze:
> [...]
    >

    > Jeżeli nie mam dodatkowego ubezpieczenia karty debetowej, ktoś mi ją
    > ukradnie lub skopiuje i użyje na kwotę ponad 150 euro to bank i tak mi

    Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie"
    jest dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-09 20:02:49
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie" jest
    > dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

    ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i tak
    odpowiada?

  • 4. Data: 2012-11-09 20:48:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i
    > tak odpowiada?

    Jest prawdziwy.

  • 5. Data: 2012-11-10 02:16:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojtek" k7jm2b$cm7$...@m...internetia.pl

    > ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i tak
    odpowiada?

    ZTCW od Millego i Citiego -- od dawna jest taka
    właśnie odpowiedzialność w grach karcianych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-11-10 18:29:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie"
    > jest dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

    Nigdy się nad tym aż tak ogólnie nie zastanawiałem, ale powyższe jest
    istotnie możliwe. Czy ktoś zna jakiś wyjątek?

    Taki pół-wyjątek, to jeśli sytuacja ubezpieczanego (znana mu) jest mocno
    odmienna niż wydaje się ubezpieczycielowi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2012-11-10 18:36:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

> [...]
    >
    > Taki pół-wyjątek, to jeśli sytuacja ubezpieczanego (znana mu) jest mocno
    > odmienna niż wydaje się ubezpieczycielowi.

    IMO niekoniecznie. Owszem wartość oczekiwana wypłaty pewnie jest ujemna
    dla klienta, (na czymś ubezpieczyciele muszą zarabiać). Ale jestem sobie
    wyobrazić sytuację, że ktoś chce ileś zapłacić za tzw. święty spokój. A
    kwoty wchodzące w grę (np. wartość domu) powodują, że raczej sam tego
    nie odłoży.

    KJ
    A baby is an alimentary canal with a loud voice at one end and no
    responsibility at the other.

  • 8. Data: 2012-11-10 18:46:31
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

> [...]
    >
    > Taki pół-wyjątek, to jeśli sytuacja ubezpieczanego (znana mu) jest mocno
    > odmienna niż wydaje się ubezpieczycielowi.

    Właśnie tak. :)
    Masz szansę wygrać, jeśli jest coś, co zwiększa Twoje szanse na
    uzyskanie odszkodowania, a ubezpieczyciel o tym się nie dowie albo tego
    nie wykluczył.
    Niestety - nie znam konkretnego przykładu. W drugiej linii obrony TU są
    jeszcze sztaby jego prawników, którzy udowodnią, że chciałeś ich
    wykorzystać i i tak nic nie dostaniesz :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 9. Data: 2012-11-10 18:47:58
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-10 18:36, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > wyobrazić sytuację, że ktoś chce ileś zapłacić za tzw. święty spokój. A
    > kwoty wchodzące w grę (np. wartość domu) powodują, że raczej sam tego

    A "kwota razy prawdopodobieństwo" ?
    :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-11-10 19:02:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > A "kwota razy prawdopodobieństwo" ?
    > :)

    Ale ja napisałem o wartości oczekiwanej i wcale tego nie neguję.
    Czytaj uważnie.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko