  • 1. Data: 2012-11-07 01:57:03
    Temat: Merytoryczne pułapki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Meritum łamie umowę, szukając dziury w całym, czyli niezgodności daty rozpoczęcia
    działalności gospodarczej. Zatem ja, przekazując sprawę [Bogu, składam wniosek
    Ideologiczny i zarządzam swym Eltom ewakuację merytoryczną...] jej Ekscelencji,
    składam wniosek Ideologiczny... [tak będzie dobrze... oby tylko nikt moich myśli
    nie odczytał, nie zrozumiał moich planów... wiem, że jesteśmy oszukiwane, że
    żyjemy w podziemiach niepotrzebnie, że Bóg nie umarł, ale nie chcę drażnić mych
    sióstr pisaniem o Bogu... niech zostanie oficjalnie, że mam na swej myśli nie
    Boga, lecz Jej Ekscelencję... jak to mówią -- Bogu ogarek a biskupowi świecę,
    aby mógł dać swej kochance, gdy już jej nie zechce rżnąć... po co mam drażnić
    me siostry pisaniem o bogu? -- ileż to krwi wylano w trosce o jedynego Boga...]

    https://wnioski.ideabank.pl/wniosek_zlozony/polec-go
    spodarcze-konto-z-tabletem/1/1

    Nie można określić poprawnie ww. daty -- uległy zmianom REGONy itp., przez co
    nieoczekiwanej zmianie uległy także daty rozpoczęcia działalności gospodarczej...

    -- Więc Kowalska czy Nowak?!
    -- Od urodzenia nazywam się Izabela Nowak, ale...
    -- Ale teraz to pani chce nazywać się Kowalska?!
    -- Teraz nazywam się Izabela Kowalska, bo...
    -- Bo myli się pani w swych zeznaniach!
    -- Nie mylę, ale...
    -- Żadne ale! Pani kłamie, nie zna pani swego nazwiska!
    -- Wyszłam za...
    -- Nie interesuje mnie to, gdzie pani wyszła...
    -- Nie gdzie, ale...
    -- Ani dokąd pani wyszła...
    -- Za...
    -- Ani za jakie drzwi czy wrota!!!
    -- No właśnie...
    -- Co właśnie?!
    -- Pani, nie pa...
    -- Pani!! Pani!! Oczywiście, że pani, nie pan!!!
    I żadne pa, ale do widzenia!!!

    -=-

    Innymi słowy -- nie widzę winy we Wromku. Zaś Meritum wisi mi 3 dychy z RORu
    Gruponowego (czy jakoś tak) i oczywiście kasę odWromkową. :) Ponadto powinien
    mi zapłacić za utrudnienia związane z niezgodnym PINem i oddać mi 3 grosze oraz
    zapłacić za swe niezdecydowanie co do określenia zewnętrzności lejnej.

    Merytoryczne konta (ROR i firmowe) mej matki uważam za skazane na kasację. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-07 06:00:54
    Temat: Re: Merytoryczne pułapki
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    A nie chciales ode mnie 40 pln za otwarcie w IB? :)
    Tutaj pewnie masz zyliard warunkow, zeby dostac tableta?
    Jak to wyglada, bo moze to ja sie nacialem otwierajac tam konto za marny
    grosz zamiast tableta?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-11-07 07:46:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 06:00:54 +0100, wromek napisał(a):

    > Tutaj pewnie masz zyliard warunkow, zeby dostac tableta?

    Tablet. Dostać można czajnik, aparat, kombajn, łomot i tablet. Pomysła na
    tableta to może mieć Walduś Kiepski.

    Warunków kilka drobnych i jeden, dla mnie, dyskwalifikujący - wzięcie
    dwuletniego abonamentu na księgowość w TaxCare, minimalnie 189 netto
    miesięcznie.

    AK

  • 4. Data: 2012-11-07 09:28:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 5099eb04$0$1305$6...@n...neostrada.pl

    > A nie chciales ode mnie 40 pln za otwarcie w IB? :)
    > Tutaj pewnie masz zyliard warunkow, zeby dostac tableta?
    > Jak to wyglada, bo moze to ja sie nacialem otwierajac
    > tam konto za marny grosz zamiast tableta?

    Nie o tablet chodzi (tablet fajny, lecz trudno oczekiwać,
    aby go dali) lecz o datę (w rozpatrzeniu Boskim) która nie
    może być poprawnie podana z uwagi na zmiany w regonie. Meritum
    wiedział o tym, że poprawna data nie przejdzie -- zatem
    skompromitował się.

    Ty zaś nie proponowałeś mi IB, ale to:

    Ps. tym czasem:

    Toyota Bank
    Konto osobiste /40 pln ode mnie

    Raiffeisen Bank Polska
    Konto osobiste /40 pln ode mnie

    mBank
    eKONTO /40 pln

    Volkswagen Bank direct
    Konta osobiste / 30 pln

    BZ WBK
    Konto osobiste / 35 pln

    i wiele innych :)

    Gdybyś proponował firmowe IB za 4 dychy, doszlibyśmy do porpzumienia.
    Napisałem Ci wyraźnie, że chcę firmowe.

    > Toyota Bank
    > Konto osobiste /40 pln ode mnie

    Pewnie tu by było dobrze, ale ja chcę firmowe!!
    Osobiste mogę założyć tylko po to, aby dostać szmal.

    -=-

    Wypełniając wniosek ideologiczny, pojąłem, że nie można
    podać poprawnej daty z uwagi na zmiany regonowe. Poprawna
    data nie musi być tą,

    http://www.doradcy.krdp.pl/doradcy.php/doradca/6947

    ale jak widać -- dat rozpoczęcia działalności jest wiele
    i znalezienie niepoprawności jest rzeczą łatwą do osiągnięcia.

    -=-

    Wracając do tabletu -- co trzeba uczynić, aby go dostać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-11-07 09:34:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" hr7omus1vvti.6orlldimqhs8$....@4...net

    > Tablet. Dostać można czajnik, aparat, kombajn, łomot
    > i tablet. Pomysła na tableta to może mieć Walduś Kiepski.

    Owszem. Dostac można notebook, komputer, laptop,
    tablet, nie zaś tableta, netbooka czy komputera.
    Można nie dostać laptopa, netbooka i komputera.

    > Warunków kilka drobnych i jeden, dla mnie, dyskwalifikujący - wzięcie
    > dwuletniego abonamentu na księgowość w TaxCare, minimalnie 189 netto
    > miesięcznie.

    Więc dla biura rachunkowego (a ja chcę to konto do biura)
    raczej ;) ów warunek jest warunkiem dyskwalifikującym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-11-07 10:02:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:34:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Więc dla biura rachunkowego (a ja chcę to konto do biura)
    > raczej ;) ów warunek jest warunkiem dyskwalifikującym.

    Eee tam... przecież biuro rachunkowe może zlecić obsługę swoich papiórów
    Tax Care ;)

    AK

  • 7. Data: 2012-11-07 11:35:09
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    kurde, przeciez Ci pisalem, ze za IB firmowe place 40.
    mozna bylo chociaz sprobowac, moze by sie udalo ;)

    trzeba pytac pytac pytac albo sprawdzac na uuuu, kryptoreklama:

    wromek.systempartnerski.pl

    :) nienawidze siebie za ten wredny spam ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-11-07 11:46:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 11:35:09 +0100, wromek napisał(a):

    > :) nienawidze siebie za ten wredny spam ;)

    A za topposting i cytowanie całości już nie?

    AK