  • From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
    Date: Sat, 10 Nov 2012 18:36:30 +0100

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Nigdy się nad tym aż tak ogólnie nie zastanawiałem, ale powyższe jest
    > istotnie możliwe. Czy ktoś zna jakiś wyjątek?
    >
    > Taki pół-wyjątek, to jeśli sytuacja ubezpieczanego (znana mu) jest mocno
    > odmienna niż wydaje się ubezpieczycielowi.

    IMO niekoniecznie. Owszem wartość oczekiwana wypłaty pewnie jest ujemna
    dla klienta, (na czymś ubezpieczyciele muszą zarabiać). Ale jestem sobie
    wyobrazić sytuację, że ktoś chce ileś zapłacić za tzw. święty spokój. A
    kwoty wchodzące w grę (np. wartość domu) powodują, że raczej sam tego
    nie odłoży.

    KJ
    A baby is an alimentary canal with a loud voice at one end and no
    responsibility at the other.