  • 291. Data: 2015-01-20 12:00:53
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-20 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ciekawe gdzie...

    W Japonii

    --
    Pete

  • 292. Data: 2015-01-20 12:03:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-20 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ok, ja w dyskusji sprowadzanej do absurdu pasuje.
    > Piszę o osobach "powiazanych z kredytem" a ty wrzucasz do wora emerytów...

    Emerytom tak samo brakuje do pierwszego jak i kredytobiorcom. Dlaczego
    żołądek frankowca ma być dotowany przez głodnych emerytów?

    > No wiec? To ze oszukiwali równiez przy PLN ma sie nijka do tego, czy
    > oszukiwali przy udzielaniu kredytu CHF...

    Dlatego należy dać wszystkim. Po równo.

    --
    Pete

  • 293. Data: 2015-01-20 12:05:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:
    [...]

    > No wyobraź sobie, ze nie zadawałem sobie tego pytania...
    >
    > Mało tego - z kimkolwiek bym nie rozmawiał, kto ma kredyt we frankach,
    > równiez się nad tym nie zastanowił.

    No i właśnie o tym pisałem ileś postów temu, gdy mówiłem, że ludzie NIE
    CHCIELI słyszeć pewnych rzeczy - ja tego rodzaju pytania zadawałem paru
    swoim znajomym/członkom rodziny którzy wtedy brali kredyt. Pukali się w
    czoło.

    > Ale patrz - specjalista w tym temacie, człowiek na codzien obeznany z
    > kredytem czyli doradcy w banku tez o tym nie mowili. Oszukiwali czy tezn ie
    > pomysleli?

    A tego akapitu nie rozumiem.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 294. Data: 2015-01-20 12:09:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-20 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Swietny argument.
    > W Polsce w latach 90 kradziono mnóstwo samochodów - ergo kradzenie
    > samochodów jest ok...

    Manipulujesz.
    Nie napisałem ani ja ani Ty, że jest OK, ale że jest naturalne.
    Tak samo w latach 90 naturalne było to, że jak niemiec przyjedzie autem
    do Polski, to wyjedzie autobusem.

    --
    Pete

  • 295. Data: 2015-01-20 12:11:18
    Od: jj <p...@w...pl>

    > Dlatego należy dać wszystkim. Po równo.

    Zamiast dawać wszystkim po równo, można też nie dać nikomu - też będzie równo, ale
    taniej :>

  • 296. Data: 2015-01-20 13:09:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-01-20 11:59, Budzik wrote:

    > Ok, idziesz do radcy, płacisz i co dalej?

    I wymagam. To chyba oczywiste ;-)

    A czego wymagam to już mocno zależy do stopnia mojej edukacji
    prawnej/ekonomicznej.

    Piotrek

  • 297. Data: 2015-01-20 14:17:38
    Od: " 666" <...@...6>

    Kredytobiorca powinien odpowiadać majątkiem wziętym na kredyt (w tym
    przypadku mieszkaniem, domem, działką), a nie własną krwią w kolejnych
    pokoleniach włącznie.
    Obecna polityka jest świadoma i ma na celu wyzucie Polaków z własności w
    średniej czy dalszej perspektywie.

    -----

  • 298. Data: 2015-01-20 14:59:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2015 13:09, Piotrek pisze:

    > I wymagam. To chyba oczywiste ;-)
    >
    > A czego wymagam to już mocno zależy do stopnia mojej edukacji
    > prawnej/ekonomicznej.

    Ale czego wymagasz? Gwarancji? I jak je wyegzekwujesz?

    CHF podskoczył ale nie musiał podskoczyć - to połączenie spekulacji z
    owczym pędem ludzi wierzących w gwarantowane bezpieczne przystanie.

    Zresztą podobnie jest ze złotem - złoto jest tak drogie bo ludzie
    wierzą, że ma jakąś inherentną wartość z boskiego nadania.

    Fajnie by było jakby powstała tania metoda syntezy podstawowej materii -
    w tym i złota :)

    Ale spanikowali ci wszyscy od sztabek :D

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 299. Data: 2015-01-20 15:00:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-20 o 14:17, 666 pisze:
    > Kredytobiorca powinien odpowiadać majątkiem wziętym na kredyt

    Z czego wynika ta "powinność"? Jakieś nowe zasady prawa, czy co?

    --
    Liwiusz

  • 300. Data: 2015-01-20 15:10:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2015 10:00, Budzik pisze:

    > Dlaczego?

    Bo ludzie nie chcieli tego słuchać. Czy ktoś im to mówił czy nie.

    Chcieli więcej, taniej, teraz i natychmiast. A co potem...

    I tak jest w każdej dziedzinie.

    Ludzie marudzą, że np. pomidory w sklepach takie niedobre, nie to co
    dawniej z ogródka... Ale chcą mieć tanie, ładne i żeby się jeszcze od
    razu nie psuły i nie były za miękkie.

    Chcą mieć ładne, duże czereśnie bez robaczków.

    A potem marudzą na chemię i że smak jakiś inny...

    Wiele innych rzeczy też kupują "po taniości" a potem marudzą, że (a)
    tandeta oraz (b) z importu z Chin przez co u nas jest mniej pracy.

    [ciach]

    > Pewnie masz racje, ale trzeba próbować.
    > U nas chyba jeszcze nie do konca zrozumiano, ze edukacja jest lepsza niz
    > karanie i budowanie urzedniczych przeszkód.

    Ano niestety. Jakby ludzie byli inteligentni, racjonalni i nie byli
    krótkowzroczni, to komunizm działałby pięknie (w sumie kapitalizm też by
    mógł, tylko mało kto by traktował pieniądze jako coś więcej jak punkty w
    grze), a poważne religie by splajtowały (inne niekoniecznie - w końcu
    ludzie potrzebują jakichś tradycji i rytuałów ;)