  • 1. Data: 2015-01-14 22:55:26
    Temat: Ping pong w dół
    Od: gral <n...@e...pl>

    Dziś idea-lna lokata 1-dniowa PingPong doznała obniżki z 4 na 3,75%.
    O czym donoszę dla potomności.

  • 2. Data: 2015-01-18 20:18:47
    Temat: Re: Ping pong w dół
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu środa, 14 stycznia 2015 22:55:27 UTC+1 użytkownik gral napisał:
    > Dziś idea-lna lokata 1-dniowa PingPong doznała obniżki z 4 na 3,75%.

    Przypomnij mi proszę, do jakich godzin granicznych bank stawia do dyspozycji środki
    na rachunku bankowym każdego dnia i do której godziny, trzeba złożyć zlecenie
    przelewu, aby założyć nową lokatę ping-pong, żeby oprocentowanie liczyło się z datą
    złożenia przelewu a nie na dzień następny?

    Z góry dzięki,
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-01-18 20:56:35
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 20:18, n...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    przelewu, aby założyć nową lokatę ping-pong, żeby oprocentowanie liczyło się z datą
    złożenia przelewu a nie na dzień następny?

    Lokatę trzeba założyć do 21, środki obiecują oddać do 9, ale jak raz
    wstałem wcześniej to już o 7.30 były i nawet pierwszą sesją zdążyły
    pójść (nie testowałem jeszcze przelewu z datą przyszłą, czy poszedłby po
    rozwiązaniu lokaty).

  • 4. Data: 2015-01-18 21:52:13
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 20:56, gral pisze:

> [...]
    > wstałem wcześniej to już o 7.30 były i nawet pierwszą sesją zdążyły
    > pójść (nie testowałem jeszcze przelewu z datą przyszłą, czy poszedłby po

    Czasami po 21 mi łapało, ale tak do 21:30 mniej więcej. Oddają szybko -
    o 6:00 już mam, czasami tuż po północy, ale bywało że i po 10:00 (oraz
    emailu do nich). Różnie.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-01-19 00:56:31
    Od: S <a...@w...pl>

    Jest 00:45 i ping-pong już mam na koncie.

    --
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-01-23 01:29:28
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    gral wrote:

    > Dziś idea-lna lokata 1-dniowa PingPong doznała obniżki z 4 na 3,75%.
    > O czym donoszę dla potomności.

    Ping-Pong już 3.00 %

    --
    Wysłane z pola.