  • 11. Data: 2006-12-13 18:38:43
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl>

    Pi23 <p...@x...pl> napisał(a):

    Wg mojej umowy (GE) pieniadze wg kursu sredniego musza trafic na rachunek
    30-go kazdego miesiaca. Bank zawsze po 16tej dnia wczesniej podaje kurs, ktory
    obowiazuje nastepnego dnia.
    Przelew zlecam na 30-go rano i tego samego dnia jest na rachunku GE. Umowa
    gwarantuje przeznaczenie nadplaty na splate kapitalu. Moge rowniez splacac ja
    poza wyznaczonym terminem, ale nie moge zawiesic splat. Jezeli pieniadze dojda
    pare dni wczesniej to wisza i musze sie liczyc, ze 30 bank zaksieguje wplate
    wg swojego kursu.
    Raz zdarzylo mi sie, ze 30go bank nie zaksiegowal, a dopiero 2go i skonczylo
    sie na niedoplacie i koniecznosci wyrownania roznicy.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 12. Data: 2006-12-13 21:56:31
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    - Robert - napisał(a):
> [...]
    > Raz zdarzylo mi sie, ze 30go bank nie zaksiegowal, a dopiero 2go i skonczylo
    > sie na niedoplacie i koniecznosci wyrownania roznicy.

    Czyli jesli splacasz rate 27go to te pieniadze i tak "wisza" aby
    "uzyskac" kurs z 29go wieczorem i sa ksiegowane dopiero 30go na poczet
    splaty raty? A co jesli splacasz kapital? Jaki kurs stosuja w takim
    przypadku? CZy jest to kurs z godziny 16 dnia poprzedzajacego splate?

  • 13. Data: 2006-12-13 22:48:15
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl>

    Pi23 <p...@t...pl> napisał(a):

    > Czyli jesli splacasz rate 27go to te pieniadze i tak "wisza" aby
    > "uzyskac" kurs z 29go wieczorem i sa ksiegowane dopiero 30go na poczet
    > splaty raty?

    Dokladnie tak.

    A co jesli splacasz kapital? Jaki kurs stosuja w takim przypadku? CZy jest to
    kurs z godziny 16 dnia poprzedzajacego splate?

    Zgadza się - rozliczenie następuje w dniu wpłynięcia środków na rachunek wg
    kursu obowiązującego dnia wpływu (czyli ten z 16tej).