  • 1. Data: 2006-12-12 00:05:52
    Temat: Kredyt w mBanku
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    O jaki kredyt powinienem sie ubiegac bedac klientem mBanku? Mam eKonto i
    chcialbym pozyskac wiecej srodkow na nim bez koniecznosci pobierania
    gotowki (chodzi mi o wewnetrzna transakcje)?? Jak to zalatwic (da sie
    tak)? :)

    Pzdr, OMSON
    --
    Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
    ma" - jest!

  • 2. Data: 2006-12-12 07:05:12
    Temat: Re: Kredyt w mBanku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu OMSON porozsypywal nastepujace haczki:
    > O jaki kredyt powinienem sie ubiegac bedac klientem mBanku?
    A jaki jest Ci potrzebny?
    > Mam eKonto i chcialbym pozyskac wiecej srodkow na nim bez koniecznosci pobierania
    > gotowki (chodzi mi o wewnetrzna transakcje)?? Jak to zalatwic (da sie
    > tak)? :)
    A tego juz nie rozumiem:/ Kredytowka, kredyt odnawialny? Najlepiej
    zadzwon na mLinie albo przejdz sie do mPunktu i wytlumacz im czego chcesz.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-12-12 07:06:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:elkroe$34$1@atlantis.news.tpi.pl, *OMSON* wrote:
> [...]
    > eKonto i chcialbym pozyskac wiecej srodkow na nim bez koniecznosci
    > pobierania gotowki (chodzi mi o wewnetrzna transakcje)?? Jak to

    Kredyt odnawialny?

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-12-12 08:17:45
    Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>

    > Kredyt odnawialny?

    Wielkosc kredytu odnawialnego ustala bank w zaleznosci od stanu konta i
    wysokosci miesiecznych wplat. To jest niebezpieczne dla osob, ktore w kazdej
    chwili moga stracic prace bo w sytuacji bank zada kontynuacji wplat w
    podanej w umowie wysokosci i natychmiastowego zwrotu wykorzystanej czesci
    tego kredytu. W ostatecznym kroku bank wypowiada umowe, zaczyna naliczac
    odsetki od przeterminowanego zadluzenia i kieruje sprawe do firmy
    windykacyjnej

    Leszek

  • 5. Data: 2006-12-12 11:15:32
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > A tego juz nie rozumiem:/ Kredytowka, kredyt odnawialny? Najlepiej
    > zadzwon na mLinie albo przejdz sie do mPunktu i wytlumacz im czego chcesz.

    Potrzebuje wiecej srodkow na koncie bo chce przelac niedlugo na konto
    innej osoby pewna kwote, ktorej w tym momencie nie posiadam w calosci
    (stad kredyt). Wolalbym nie pobierac gotowki do reki i spowrotem wplacac
    na konto bo to bez sensu moim zdaniem.

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.