  • 1. Data: 2006-12-12 04:08:56
    Temat: VWBank vs mBank
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakie za i przeciw w przypadku oferty dla malego biznesu?
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2006-12-12 08:57:08
    Temat: Re: VWBank vs mBank
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Witam,
    > Jakie za i przeciw w przypadku oferty dla malego biznesu?
    > Pozdr
    > TA

    zalezy jak biznes jest maly, w VW Bank direct kazda firma moze miec
    konto, natomiast w mBanku spółki kapitałowe nie mają czego szukać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-12-12 09:19:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ellqut$23v$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    RobertS <r...@x...pl> wrote:

    > zalezy jak biznes jest maly, w VW Bank direct kazda firma moze miec
    > konto, natomiast w mBanku spółki kapitałowe nie mają czego szukać...

    Chodzi o dzialalnosc gospodarcza...

    TA

  • 4. Data: 2006-12-12 09:40:39
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > Jakie za i przeciw w przypadku oferty dla malego biznesu?

    VW jest lepszy bo niemiecki ;-D
    MSPANC

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 5. Data: 2006-12-12 10:04:27
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Marcin Lubojański w <news:ellt9c$c8m$1@news.onet.pl> pisze:

    > VW jest lepszy bo niemiecki ;-D

    Nie kuś trolla! ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-12-12 10:26:24
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:

    > Nie kuś trolla! ;-)

    No właśnie coś się dziwie że się jeszcze nie odezwał. ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 7. Data: 2006-12-12 10:51:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Dec 2006 05:08:56 +0100, w
    <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world napisał(-a):

    > Witam,
    > Jakie za i przeciw w przypadku oferty dla malego biznesu?

    VWB:
    - koszt 36zł/rok i to jedyny koszt
    - przelewy wychodzące do 14:30 bodajże
    - natychmiastowy wydruk potwierdzenia
    - dla mnie lepszy interfejs WWW, bo szybszy i mniej obszerny
    - token
    - brak możliwości wpłaty (ale od czego konto w mBanku :) )
    - dużo łatwiej przelewa się do ZUS

    mBank:
    - konto bezpłatne
    - przelewy zewn. płatne 1zł
    - możliwość wpłaty we wpłatomacie
    - przelewy wychodzące tylko do 12:30

    Ja bym brał oba -- VWB do codziennego użytku, a mB do wpłat :)

  • 8. Data: 2006-12-12 11:37:24
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Dec 2006 11:51:35 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Ja bym brał oba -- VWB do codziennego użytku, a mB do wpłat :)

    Dokładnie to samo rozwiązanie miałem zasugerować. Przez bardzo długi
    czas właśnie te dwa konta wykorzystywałem podczas swojej działalności.
    Sprawdzały się idealnie. Choć wszystko zależy od profilu działalności.
    Jeżeli bedziesz się ze wszystkimi rozliczał przelewami, to spoko.
    Problem pojawia się podczas chęci wpłaty "żywej" gotówki ;-) Jak
    działają te wpłatomaty w mBanku można poczytać na grupie albo na forum
    mBanku. Choć ja musze przyznać, że korzystałem wielokrotnie, w różnych
    miejscach i ani razu nie miałem problemu. Po prostu wpłacałem kwotę
    partiami, a nie całość od razu i jakoś to działało ;-)
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 9. Data: 2006-12-12 11:48:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@4...com>,
    Piotrek Miller <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Jeżeli bedziesz się ze wszystkimi rozliczał przelewami, to spoko.
    > Problem pojawia się podczas chęci wpłaty "żywej" gotówki ;-)

    Raczej nie przewiduje potrzeby wplacania gotowki.
    Oferte mBanku mniej wiecej znam - kiedys mialem u nich rachunek
    'biznesowy'...
    Aha, 'konta osobiste' mam w obydwu tych bankach...

    Pozdrav
    TA

  • 10. Data: 2006-12-12 11:55:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e...@4...com>,
    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> wrote:

    > Tue, 12 Dec 2006 05:08:56 +0100, w
    > <T...@n...onet.pl>,

    > VWB:
    > - koszt 36zł/rok i to jedyny koszt
    Czy jesli mam tam konto E-Direct to ta oplata tez mnie obowiazuje?

    > - dla mnie lepszy interfejs WWW, bo szybszy i mniej obszerny
    Mi interface mBanku bardziej odpowiada...

    > - brak możliwości wpłaty (ale od czego konto w mBanku :) )

    Mam niedaleko do kas VWBanku przy Rondzie ONZ w W-wie...

    > - dużo łatwiej przelewa się do ZUS

    A tego nie rozumiem - w mBanku nie narzekalem...

    > mBank:
    > - konto bezpłatne
    > - przelewy zewn. płatne 1zł

    Ale AFAIR przelewy do ZUSu i Urzedu Skarbowego byly bezplatne?

    Pozdrav
    TA