  • 1. Data: 2006-12-11 21:56:02
    Temat: Wpłatomat
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Hej,

    no to mnie wczoraj multi tez ukochal... musialem wplacic 8000 PLN, bo nie
    lubie chodzic z taka gotowka. Oczywiscie wplatomatem nie chcialem sie bawic,
    aby nie umoczyc kasy na kilka(nascie) dni.
    Obecnie nawet w Aquariusie wplata bez prowizji to 10010 PLN, co wiec uczynilem.
    Wyplata z bankomatu 2000 PLN wraz z natychmiastowa wplata 10010 PLN w kasie,
    bez prowizji. Moze kiedys sie ten bank nauczy...
    Tak czy inaczej zmieniac go nie zamierzam, bo pomimo oplat i paru
    beznadziejnosci typu brak podniesienia limitu karty bez jej zmiany, eksportu
    do OFX to jest OK i po doswiadczeniach z PKO BP, PEKAO SA i Citi juz mi sie
    nie chce szukac...

    Pozdrawiam
    Rob

  • 2. Data: 2006-12-11 21:57:34
    Temat: Re: Wpłatomat
    Od: " - Robert - " <r...@g...pl>

    - Robert - <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Hej,

    Przepraszam za nowy watek... mialo sie dolaczyc do watku o wplatomacie, ale
    cos serwer gazeta.pl namieszal.

    Rob

  • 3. Data: 2006-12-11 22:23:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@N...gazeta.pl> napisal(a):
    > beznadziejnosci typu brak podniesienia limitu karty bez jej zmiany, eksportu

    "zmiany" tzn.?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-12-12 19:06:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> writes:

    > no to mnie wczoraj multi tez ukochal... musialem wplacic 8000 PLN, bo nie
    > lubie chodzic z taka gotowka. Oczywiscie wplatomatem nie chcialem sie bawic,
    > aby nie umoczyc kasy na kilka(nascie) dni.

    Albo i na dluzej/zawsze.

    Swoja droga, ciekawe jak duzo maja tych wplacajacych, ze takie cuda
    robia. Moze to tylko sztuka dla sztuki, albo zeby klientom popsuc humor?
    W kazdym razie, jak od wielkiego dzwonu jestem w banku, to widze tam
    raczej _wyplacajacych_.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-12-12 19:08:38
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > "zmiany" tzn.?

    Tzn. majac VISA CLASSIC i chcac miec chwilowo wyzszy limit np. 20000 zamiast
    10000 w zwiazku z wiekszymi wydatkami i przy splacaniu zadluzenia w calosci
    musze zmienic karte na złotą lub platynową - a ja tego nie chce!
    Czemu bank uszcześliwia mnie na siłę? W Anglii bank po prostu podniósł mi
    limit i tyle. Citi robi podobnie (ale dla odmiany tego banku to nie lubie ;>)

    Rob

  • 6. Data: 2006-12-12 19:11:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " - Robert -" <r...@g...pl> writes:

    > Tzn. majac VISA CLASSIC i chcac miec chwilowo wyzszy limit np. 20000 zamiast
    > 10000 w zwiazku z wiekszymi wydatkami i przy splacaniu zadluzenia w calosci
    > musze zmienic karte na złotą lub platynową - a ja tego nie chce!

    A to "musze" jak sie objawia - przychodzi listem poleconym
    wypowiedzenie umowy czy terminale wyswietlaja "zatrzymaj karte"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2006-12-12 19:35:59
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    Użytkownik " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bawic,
    > aby nie umoczyc kasy na kilka(nascie) dni.

    Jak to umoczyć? Ja ostatnio po kilkunastu minutach mialem kase dostepna na
    koncie.

    --
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2006-12-12 20:11:21
    Od: "Ar" <a...@j...pu>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:457ef488$0$17955$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Użytkownik " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:elkk5i$a22$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jak to umoczyć? Ja ostatnio po kilkunastu minutach mialem kase dostepna na
    > koncie.

    A ja raz po 24, drugi raz po 26 ....... dniach :(
    I nie mów, że ci się nie zdarzyło - jeszcze nie, ale na pewno sie zdarzy.

  • 9. Data: 2006-12-12 20:16:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 12 Dec 2006 20:35:59 +0100, w <457ef488$0$17955$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Piotr \"Kazimierz\" KuĽmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(-a):

    > Użytkownik " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to umoczyć? Ja ostatnio po kilkunastu minutach mialem kase dostepna na
    > koncie.

    Poczekaj, aż ci się wpłatomat "przytnie".

  • 10. Data: 2006-12-12 20:37:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Poczekaj, aż ci się wpłatomat "przytnie".

    moze niektorzy maja szczescie i nigdy im sie nie przycina? ;-)
    ja do takich nie naleze...