    From: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego bank utrudnia "degradacje" typu konta?
    Date: Wed, 1 Sep 2004 07:13:02 +0200

    nzsnnw napisal/a:
    > czy chcac zdegradowac posiadane przeze mnie konto nie bedzie taniej
    > zrezygnowac najpierw z e-kontapro a dopiero pozniej zalozyc od zera
    > inne konto? ale w takim razie gdzie tu sens?

    byłoby taniej, przy okazji będzie to nowy numer rachunku i wielu ludzikom
    nie będzie się chciało zmieniać tego tam gdzie podawali więc wolą już
    zapłacić te 35 zł.
    Poza tym trwająca tydzień albo dłużej procedura zamykania rachunku też ma
    raczej zachęcić do zapłacenia 35zł. Wyrabianie nowej karty - też trwa kilka
    tygodni.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy