  • 1. Data: 2007-04-10 20:56:31
    Temat: deficyt
    Od: "Jurek" <m...@o...pl>

    "Komentarze (Pekinu) wzmocniły obawy, że Chiny mogą zmniejszyć zakupy
    amerykańskich obligacji, co znacząco utrudniłoby finansowanie deficytu
    handlowego USA co może jeszcze bardziej osłabić amerykańską walutę". W jaki
    sposób to działa ?? Jak USA finansują deficyt budżetowy ?? Mógłby mi to ktoś
    mądry wytłumaczyc ??

  • 2. Data: 2007-04-10 21:26:17
    Temat: Re: deficyt
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Apr 2007 22:56:31 +0200, "Jurek" <m...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >sposób to działa ?? Jak USA finansują deficyt budżetowy ?? Mógłby mi to ktoś

    USA wypuszczają obligacje, które kupują w dużych ilościach Chińczycy. A mają ich
    już setki mld $. To tak w skrócie.