  • 1. Data: 2007-04-10 12:50:14
    Temat: pytanie z cyklu "który bank najlkepszy" ???
    Od: "jan" <f...@w...pl>

    Sytuacja na rynku kredytów hipotecznych zmienia sie z dnia na dzień.

    Jaki bank polecacie (z własnego doświadczenia)
    Chodzi mi o kredyt hipoteczny na 400 tys. (zakup gruntu + budowa)

  • 2. Data: 2007-04-10 13:05:13
    Temat: Re: pytanie z cyklu "który bank najlkepszy" ???
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "jan" <f...@w...pl> napisał(a):
    > Sytuacja na rynku kredytów hipotecznych zmienia sie z dnia na dzień.
    >
    > Jaki bank polecacie (z własnego doświadczenia)
    > Chodzi mi o kredyt hipoteczny na 400 tys. (zakup gruntu + budowa)
    >
    > Pozdrawiam

    mam ten sam dylemat, jeszcze nie wybrałem czy PLN czy CHF, ale przy 20%
    wkładzie własnych ciekawą ofertę ma Lukas:

    WIBOR 3M + 1% marży (0% w pierwszym roku) aktualnie 5,29% (4,29% w
    pierwszym roku)
    0% prowizji
    0zł za wycenę
    brak ubezp. na zycie lub im podobnych

    jezeli skorzystasz z kilku ich uslug to mozliwe jest obnizenie marży do 0,
    5% w calym okresie kredytowania
    czyli bedzie 4,29 + 0,5% = 4,79%

    w tym przypadku 1% prowizji (do negocjacji)
    wycena we wlasnym zakresie
    brak ubezp. na zycie

    mozna miesiecznie nadplacic 10 000 zl, jezeli wiecej to 1% marza od
    wczesniejszej splaty

    sa lepsze oferty w PLN?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-10 13:27:13
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jan porozsypywal nastepujace haczki:
    > Sytuacja na rynku kredytów hipotecznych zmienia sie z dnia na dzień.
    > Jaki bank polecacie (z własnego doświadczenia)
    > Chodzi mi o kredyt hipoteczny na 400 tys. (zakup gruntu + budowa)
    Definicja 'najlepszosci' takze jest zmienna - zalezy od osobistych
    preferencji.
    Waluta, czy zalezy Ci na wczesniejszej splacie, Twoja sytuacja
    'zawodowa', wysokosc wkladu wlasnego, ew dysproporcje dochodow
    kredytobiorcow itp
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-04-10 17:49:40
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    Wg nas z grupy najlepszy jes VW bank

    jk

  • 5. Data: 2007-04-10 21:58:53
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wywroot wrote:
    > Wg nas z grupy najlepszy jes VW bank

    Najlepszy do czego?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-11 09:14:47
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Najlepszy do czego?

    kolina to już nawet nie jest troll, to pleśń grupowa...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****