  • 1. Data: 2007-04-10 19:35:34
    Temat: kredyt hipoteczny - Nordea?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Właśnie szukam dobrego kredytu hipotecznego na ok 130kPLN (mam ok 25kPLN
    ów gotówki ale to pewnie pójdzie na opłaty i remont).
    Wyszło mi że najtaniej jest w Nordei. Za to największą zdolność
    kredytową mam w PKO BP.
    Sprawdzałem też w Lukasie, ING, BPhahaha (tu w ogóle porażka, babka sie
    plątała w zeznaniach i nawet zdolności kredytowej nie miałem).

    Może polecicie jeszcze gdzie szukać? Na pewno skontaktuję się jeszcze z
    Expanderem czy Open Finance, ale nie jestem przekonany że przez nich
    będzie taniej...

    Miesiąc czy dwa temu sprawdzałem kredyt na 60KPLN - wtedy jakoś tańsze
    te kredyty były. Wydaje mi się?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2007-04-11 07:13:20
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - Nordea?
    Od: "echo" <g...@g...pl>

> [...]
    > będzie taniej...
    >
    > Miesiąc czy dwa temu sprawdzałem kredyt na 60KPLN - wtedy jakoś tańsze

    Ja właśnie biorę w NOrdea na zakup działeczki. Natomiast jeśli na mieszkanie w
    PLN to spróbuj zapytać (wiem, będę niepopularna) w Pekao SA. Tam mają marżę
    0,5pp przez pierwsze 2 lata, a potem 0,8 pp. Prowizja od udzielenia 0,75%.
    Tyle, że jest wycena nieruchomosci 137 zł. I tyle opłat, pozostałe warunki
    takie same (ubepzieczenie nieruchomosci, ubezpieczenie pomostowe). Tylko nakręć
    panią, że byłeś na targach budowlanych - ale chyba do konca kwietnia trzeba
    skladac wniosek.

    A w jakiej walucie chcesz kredyt? W Open Fiannce, Expandel, Money Expert będą
    ci polecac: Nordea, Millenium, mBank. Natomiast warunki niczym nie roznily się
    od tych, ktore sam w banku mozesz sobie wynegocjować. Oni akurat nie mają umowy
    z Pekao SA i byli w szoku, jak opowiadalam o moim kredycie na mieszkanie (a
    zaciągałam drugi na działkę) i stwierdzali, że nei ma sensu łączyć tego w jeden
    kredyt.

    POZDR.

  • 3. Data: 2007-04-11 15:32:39
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Strzelam, że największą zdolność w CHF na dziś wyliczą w BOŚ.
    JaC