  • 1. Data: 2007-04-10 12:16:30
    Temat: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    WItam

    To co wyprawia GetinBank z zalozeniem konta to jest tragedia.
    Zalozenie konta (pierwsza wizyta) 09.03.2007 trzy okienka ale jedno od
    kont reszta dlubie w nosie (kredyty i jakies niesprecyzowane do niczego
    okienko) , haslo internetowe wyslane 30.03.2007 !!!!
    Ok przyszlo niezle 04.04.2007, zgodnie z sugestia udałem sie do odzialu
    po idetyfikator 10.04.2007 .... i .... identyfikatora nie ma.
    Najpierw uroczy pan mowi mi ze przyjsc powinno LISTEM !!!
    pokazalem mu PIN mailer w ktorym jest napisane "identyfikator do
    odebrania w odziale" zrozumial. Wyslal maila do "centrali" bo telefonow
    to nie maja zes ich mac. 20 minut czekalem by sie dowiedziec ze
    idetyfikator wyslany do odzialu "sie pewnie zgubil".

    Ja pierdziele mam nadzieje ze pieniadze chociaz sie tam nie gubia.
    Pozatym po jakiego gwinta wysylac idetyfikator poczta. Lukas drukuje go
    na miejscu, nic to moze za trzecia wizyta dostane idetyfikator ale jak
    jakis palant powie mi ze TANy wymagaja kolejnej wizyty to go poibije.

    Organizacja lokalu wola oi pomste do nieba 4 osoby ale tylko jedna
    zajmuje sie klientami pozostale dlubia w nosie na stanowiskach kredytow
    lub na zapleczu (nie obsluza kolejki "bo tak").

    Zesz ich mac...

  • 2. Data: 2007-04-10 12:25:08
    Temat: Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > na miejscu, nic to moze za trzecia wizyta dostane idetyfikator ale jak
    > jakis palant powie mi ze TANy wymagaja kolejnej wizyty to go poibije.

    Mam tam jakies konto oszczednosciowe, na ktorym trzymam 5 zl i co miesiac
    dostaje papierowy wyciag, ze urosl mi 1 grosz (0,01 zl) odsetek. Wysylka
    kosztuje pewnie ze 2 zl. Chcialem sie pokusic rowniez o konto internetowe,
    ale procedura zalozenia mnie przeraza wiec poczekam, az bedzie opcja
    zalozenia konta przez siec/tel.

    Wczesniej poprosilem o przygotowanie symulacji kr. hipotecznego
    i..........doskalem jakies zrzuty ekranow, z ktorych niewiele moglem
    wyczytac ;-(

    totalny brak profesjonalizmu

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-10 13:00:25
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zes ich mac. 20 minut czekalem by sie dowiedziec ze idetyfikator wyslany

    czytam i stwierdzam, że mam jeszcze dużo czasu do mojego konta, bowiem
    czekam na ruch ze strony getin banku dopiero dwadzieścia trzy dni...
    co tu tyle trwa?

    dla przykładu: całkowicie papierowo-ręczne konto, z papierowym wyciągiem i
    papierowo-długopisowym podpisem, bez żadnego
    smsa-internetu-telefonicznego-dostępu-ani-innego-wyn
    alazku w państwowym
    banku gospodarstwa krajowego to kwestia 10 minut i konto się ma i działa.

    szanowny getin banku, ile TYGODNI/MIESIĘCY/LAT* jeszcze poczekam na konto
    gb24?

    * - niepotrzebne skreślić

  • 4. Data: 2007-04-10 16:32:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > szanowny getin banku, ile TYGODNI/MIESIĘCY/LAT* jeszcze poczekam na konto
    > gb24?
    ja czekalem prawie 1-miesiac od zlozenia wniosku.
    A standard obslugi w oddziale jest tragiczny, przewaznie 1 osoba obslugujaca
    a 4 inne od specjalnych zadan, czyli nie obsluguja klientow.
    Indentyfikator daja w oddziale, bo jest tam rowniez macierz kodow
    jednorazowych, a zapakowane to jest jak ruskie babuszki, plastikowa koperta
    w niej koperta z kartonu a w niej koperta na listy, w ktorej sa kody i
    identyfikator.
    Interfejs bardzo prosty i ubogi, ale lokaty np. dwutygodniowe 3,8% przy
    malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z
    oproc. 4,7% (standard "nieobelkowany")

  • 5. Data: 2007-04-10 16:44:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z

    Partyzanci, bede ich co jakis czas nachodzil az znajda identyfikator.
    Co ciekawe w odziale jest wielka ksiega wszystkich lokat., oplat
    kredytow ale 3,8% na 1 tydzien NIEMA. A jakby sie ktos chcial zalapac
    na 5,5% na 4 miesiace to ma czas do czerwca ale regulamin promocji
    NIEMA :)

  • 6. Data: 2007-04-10 19:06:27
    Od: "eisenberg" <e...@n...pl>

    On 10 Kwi, 18:32, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z

    Ja umowę podpisałem 14 marca w placówce, potem dostałem telefon do
    pracy, że do odbioru lista tanów (5 kwietnia) i dziś znalazłem w
    skrzynce pocztowej kopertę z hasłem. (list zwykły!) Właśnie się
    zalogowałem i... nie widzę rachunku TOP! (umowa podpisana 5 kwietnia
    przy okazji odbioru listy tanów) Co do systemu informatycznego -
    pierwsze wrażenie to popłuczyny po Fortisie. Udało mi się na razie
    "wpaść", jak zrobić szablon przelewu (tak żeby był domyślny opis) ale
    listy szablonów nie udało mi się znaleźć. Dopiero po wybraniu "Nowy
    przelew" w polu "Wybór szablonu" pokazują się ich nazwy. Całość
    wrażenie na razie kiepskie (delikatnie mówiąc), no ale mam rachunek
    darmowy!

  • 7. Data: 2007-04-10 19:51:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > kredytow ale 3,8% na 1 tydzien NIEMA. A jakby sie ktos chcial zalapac na
    > 5,5% na 4 miesiace to ma czas do czerwca ale regulamin promocji

    lokata 7-dni-3,6% oraz 14-dni-3,8% jest tylko przez internet (nie ma tej
    informacji na stronie banku, ale w systemie jest).

  • 8. Data: 2007-04-10 22:31:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Interfejs bardzo prosty i ubogi, ale lokaty np. dwutygodniowe 3,8% przy
    > malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z
    > oproc. 4,7% (standard "nieobelkowany")

    oj jak tak będziecie ciągle powtarzać bez podatku i bez podatku to w
    koncu ktos doniesie do MinFin i Ziobro wysle po was brygade AT za to ze
    zakladajac 58 lokat zmierzacie do obejscia prawa :) a blizniaki czem
    predzej uchwala ukazem, ze bank ma liczyc odsetki sumarycznie np. z
    calego miesiaca :)

    PG