  • 21. Data: 2015-09-11 14:31:07
    Temat: Re: debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-09-11, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Po prostu nie jesteś typowy.
    > Pewnie jeszcze powiesz że KK spłacasz zawsze w GP?

    Co przy obecnych stopach oznacza, że jest to jeden z najtańszych
    kredytów gotówkowych :) I teraz czasem lepiej świadomie zadłużyć
    się na karcie niż na siłę szukać innych kredytów, czy rozkładać
    na raty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2015-09-11 14:45:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2015-09-11, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co przy obecnych stopach oznacza, że jest to jeden z najtańszych
    > kredytów gotówkowych :) I teraz czasem lepiej świadomie zadłużyć
    Kluczowe słowo "świadomie". Prawda.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Doubt is not a pleasant condition, but certainty is absurd.

  • 23. Data: 2015-09-11 19:04:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

> [...]
    > kredytów gotówkowych :) I teraz czasem lepiej świadomie zadłużyć
    > się na karcie niż na siłę szukać innych kredytów, czy rozkładać

    IMO im wyższe ogólnie %% tym spłacanie w GP jest
    opłacalniejsze/konkurencyjniejsze.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2015-09-11 22:15:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    [GP KK]

    > Ktoś, chyba ze środowiska bankowego, pisał tu kiedyś, że ponad 90%.

    Zapomnijcie o KK, ludzie pożyczają w rozmaitych providentach, a ich
    oprocentowanie porównują z lokatami (licząc odsetki jako koszt/suma
    kredytu). KK (bez spłaty w GP) to jest w takich okolicznościach tania
    sprawa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 25. Data: 2015-09-12 11:22:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 09:31, Piotr Gałka pisze:

    > Teraz jasne :).

    Takich "uporządkowanych" jest niewielu.
    Ja często robiąc zakupy w sklepach typu Makro, Selgros czy inny market
    i potrzebując jedną, dwie rzeczy zawsze wchodzę bez wózka i bez koszyka.
    Mogę coś kupić pod wpływem impulsu czy nieoczekiwanej promocji,
    ale za dużo nie wyniosę w rękach :-)

  • 26. Data: 2015-09-12 22:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >koszyka.
    >Mogę coś kupić pod wpływem impulsu czy nieoczekiwanej promocji,

    Taa ... ile razy robie tak samo, a potem klne sie za glupote :-)

    J.

  • 27. Data: 2015-09-13 15:37:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-09-12 o 22:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taa ... ile razy robie tak samo, a potem klne sie za glupote :-)

    Po prostu nie umiesz sobie odmówić ;-)

  • 28. Data: 2015-09-14 10:44:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Po prostu nie umiesz sobie odmówić ;-)

    A co sobie bede odmawial :-)

    J.

  • 29. Data: 2015-09-14 12:27:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55f68905$0$4788$6...@n...neostrada.pl

    > A co sobie bede odmawial :-)

    Jednym ludziom banki wciskają kredyty
    a innym -- galerie wciskają produkty?

    Ja od tygodnia wiem, co chcę dziś kupić...
    Mam poplanowane zakupy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2015-09-14 14:09:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 55f68905$0$4788$6...@n...neostrada.pl
    >Jednym ludziom banki wciskają kredyty
    >a innym -- galerie wciskają produkty?
    >Ja od tygodnia wiem, co chcę dziś kupić...
    >Mam poplanowane zakupy. :)

    A jak zobaczysz ladny tablet w promocyjnej cenie ? :-)

    Ja mam kompletnie niezaplanowane.
    Co bylo potrzebne to kupilem, co bedzie potrzebne, to sie kupi ... i
    dlatego wlasnie galeria ma szanse.

    A bank raczej nie ma - jakos mnie nie pociaga kredyt czy kolejna karta
    kredytowa - a glownie z tym dzwonia :-)

    J.