  • 1. Data: 2015-09-01 23:29:35
    Temat: T-mobile - opłata za kartę???
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    T-mobile 31.sierpnia zdarło ze mnie opłatę za kartę, 6 PLN-ów.
    Coś mnie ominęło? Jakoś nie dotarła do mnie informacja, także tutaj,
    że będą opłaty.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2015-09-01 23:32:48
    Temat: Re: T-mobile - opłata za kartę???
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2015-09-01 23:29, Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    >
    > T-mobile 31.sierpnia zdarło ze mnie opłatę za kartę, 6 PLN-ów.
    > Coś mnie ominęło? Jakoś nie dotarła do mnie informacja, także tutaj, że
    > będą opłaty.

    od 1 czerwca jak nie wydasz 200zl karta to dowalaja 6zl oplaty.
    bylo.

    mozna transakcja internetowa zrobic.
    Ja sprytnym billem place rachunek na 200zl - zawsze 97gr lepsze niz 6zl
    oplaty.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2015-09-02 00:33:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    darnok napisał(a) :

    > od 1 czerwca jak nie wydasz 200zl karta to dowalaja 6zl oplaty.
    > bylo.

    Dzięki. Jakoś musiało mi umknąć w natłoku informacji.
    No cóż, karta do odstrzału. A taka nowa :-)
    Mille jeszcze jest z 1 operacją, bez granicy kwoty.

    A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że
    trzeba zamknąć konto miesiąc po otwarciu :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 4. Data: 2015-09-02 01:27:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-02 o 00:33, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Mille jeszcze jest z 1 operacją, bez granicy kwoty.
    >
    > A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że trzeba

    Już sama nazwa tego banku sugeruje, że jest coś z nim nie tak. I jak
    kogoś jeszcze t-debilowe 4 grosze nie nauczyły, aby takim plastikowym
    firmom nie ufać, to nie wiem co jeszcze ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-09-02 10:11:24
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 23:32:53 UTC+2 użytkownik darnok napisał:

> [...]
    > bylo.
    >
    > mozna transakcja internetowa zrobic.
    > Ja sprytnym billem place rachunek na 200zl - zawsze 97gr lepsze niz 6zl

    Można też via BM. Zawsze to 0zł a nie 97gr ;) Przynajmniej do końca roku. A jeszcze
    dostaniesz 5% zwrotu więc w sumie to nawet zarobisz.

  • 6. Data: 2015-09-02 13:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A doradzałem ludziom T-mobile. Będzie krecha, jak się okaże że trzeba
    >zamknąć konto miesiąc po otwarciu :-)

    Ale to juz powinienes widziec nowa taryfe przy otwarciu ...

    J.

  • 7. Data: 2015-09-02 13:16:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale to juz powinienes widziec nowa taryfe przy otwarciu ...

    Taaaa, jakbym wiedział, to bym czytał :-)
    Ale przecież na bieżąco zaglądam na grupę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 8. Data: 2015-09-02 15:07:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "az.anonim" 1...@g...co

    : Można też via BM.

    Co to BM?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-09-02 21:35:38
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 02.09.15 o 15:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Co to BM?

    Oj Leszku, Leszku.

    BM = Blue Media d. Bluecash (bm.pl)
    Byłem przekonany, że tylko kilka firm na wybrzeżu, a tu proszę:
    Aktualnie obsługiwani wystawcy.

    Orange

    Play

    Plus

    T-mobile

    Njumobile

    Limes

    Multimedia

    Vectra

    UPC

    Inea

    Netia

    Dropss

    NC+

    Cyfrowy Polsat

    Interkar

    Energa

    Tauron

    RWE Polska

    RWE Stoen Operator

    PGE Zamość

    Enea

    PGNiG Dolny Śląsk

    PGNiG Górny Śląsk

    PGNiG Karpacki

    PGNiG Mazowiecki

    PGNiG Pomorze

    PGNiG Wielkopolski

    MPWiK Warszawa

    MPWiK Wrocław

    PEWiK Gdynia

    Saur Neptun Gdańsk

    SM Wrocław - Południe

  • 10. Data: 2015-09-02 22:30:19
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 02.09.15 o 21:35, mx pisze:

    > BM = Blue Media d. Bluecash (bm.pl)
    > Byłem przekonany, że tylko kilka firm na wybrzeżu, a tu proszę:

    Ale to sprytnie ogarnęli!
    Podoba mi się. In minus - szkoda, że tylko jedną kartę można
    zarejestrować. Może to poprawią?