  • 11. Data: 2015-09-10 18:41:28
    Temat: Re: debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "VAN JJ" 55f11d3e$0$27530$6...@n...neostrada.pl

    > Pan Andrzej ? Niemożliwe ... z takim gorącym nazwiskiem ?!?!?

    Lawa może być zastygła.

    https://www.google.pl/search?q=zastyg%C5%82a+lawa&ne
    wwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQs
    ARqFQoTCPL0lIvz7McCFQGdcgodabYB5Q&biw=1280&bih=709

    Znam powiedzenie: 'głupi jak kamień'. :)

    -=-

    Prywatnie o Andrzeju Lawie -- nie znam Andrzeja Lawy i nie mam o nim
    tak zwanego swojego zdania. Pamiętam tylko, że jest czynnym/aktywnym
    uczestnikiem tej grupy i brał udział w czymś, co doprowadziło nas do
    otrzymywania wisienek i orzeszków. Być może AL wypowiadał się o mnie
    krytycznie -- lecz IMO na grupach nie należy oczekiwać za taką pomoc
    podziękowań zbyt daleko idących.

    Zdanie moje o zmianach wizerunków/interfejsów -- wypowiedziałem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-09-10 21:59:26
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Wchodzisz do sklepu i wszystko jest gdzie indziej niż było. Może ktoś
    > jakiś doktorat z marketingu/psychologii zrobił, że jak klienta szlag
    > trafia to lepiej markę zapamiętuje?
    > A może to są zwyczajni ludzie i po prostu się boją, że jak się nie
    > wykażą kreatywnością (cokolwiek to znaczy, bo dokładnie nie wiem) to ich
    > restrukturyzacja obejmie?
    > P.G.

    Hehe, to jest powód dla którego ja do Empiku nie chodzę. Jakoś tak
    wyszło że co tam polazłem to regał z książkami które czytuję był w innym
    miejscu. Ze 3 razy go odnalazłem, ale za czwartym pokazałem im finger.

  • 13. Data: 2015-09-10 22:29:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

> [...]
    >>
    > Wchodzisz do sklepu i wszystko jest gdzie indziej niż było. Może ktoś
    > jakiś doktorat z marketingu/psychologii zrobił, że jak klienta szlag

    Nie. Po prostu zrobi dłuższy kurs w sklepie, więcj obejrzy i więcej
    kupi. Serio.
    KJ

    <knghtbrd> He's a about half the size of the others.
    <knghtbrd> But he's got a chainsaw.

  • 14. Data: 2015-09-11 09:06:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Marvin" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Hehe, to jest powód dla którego ja do Empiku nie chodzę. Jakoś tak wyszło
    > że co tam polazłem to regał z książkami które czytuję był w innym miejscu.
    > Ze 3 razy go odnalazłem, ale za czwartym pokazałem im finger.

    Ale markę zapamiętałeś :).
    P.G.

  • 15. Data: 2015-09-11 09:17:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Po prostu zrobi dłuższy kurs w sklepie, więcj obejrzy i więcej
    > kupi. Serio.

    Wiem, że taka jest teoria, ale kompletnie jej nie rozumiem. Jak już się
    wybiorę do takiego sklepu to zawsze z listą co mam kupić (może są tacy co
    potrafią ze 20 pozycji zapamiętać, ale nie ja). Listę robię mniej więcej w
    zgodzie z kolejnością półek. Bałagan w sklepie jeszcze nigdy nie spowodował,
    że coś dodatkowego kupiłem, za to czasem czegoś nie znalazłem i .... zarobił
    sklep osiedlowy.
    P.G.

  • 16. Data: 2015-09-11 09:20:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > nigdy nie spowodował, że coś dodatkowego kupiłem, za to czasem czegoś
    > nie znalazłem i .... zarobił sklep osiedlowy.

    Po prostu nie jesteś typowy.
    Pewnie jeszcze powiesz że KK spłacasz zawsze w GP?
    A 70% ludzi nie spłaca i bank czesze ich na odsetkach :)
    KJ
    PS. Też tak robię.

    It is much harder to find a job than to keep one.

  • 17. Data: 2015-09-11 09:29:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2015 09:20:43 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Po prostu nie jesteś typowy.

    Tak jest. Inny to przy okazji szukania dojrzalby cos, czego nie ma na
    liscie, ale sie spodobalo. A nie tak, ze po chleb i z powrotem biegiem
    i tyle zarobku marketu :-)

    Tak nawiasem mowiac - te zmiany nie sa tak czeste jak by mogly byc,
    wiec moze zauwazyli, ze wiecej na tym traca niz zyskuja ?
    Lidle to chyba sie staraja podobny uklad polek w calym kraju ...

    > Pewnie jeszcze powiesz że KK spłacasz zawsze w GP?

    Ja tam splacam.

    > A 70% ludzi nie spłaca i bank czesze ich na odsetkach :)

    W Polsce ? Czy to srednia swiatowa, a moze wrecz z USA ?

    J.

  • 18. Data: 2015-09-11 09:31:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Pewnie jeszcze powiesz że KK spłacasz zawsze w GP?

    Jakbyś dodał uśmieszek to byłbym pewny jak rozumieć.

    > A 70% ludzi nie spłaca i bank czesze ich na odsetkach :)

    Ktoś, chyba ze środowiska bankowego, pisał tu kiedyś, że ponad 90%.

    > KJ
    > PS. Też tak robię.

    Teraz jasne :).
    P.G.

  • 19. Data: 2015-09-11 09:36:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > W Polsce ? Czy to srednia swiatowa, a moze wrecz z USA ?

    W Polsce. Jakiś czas temu NBP podał takie dane.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 20. Data: 2015-09-11 09:37:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Tak jest. Inny to przy okazji szukania dojrzalby cos, czego nie ma na
    > liscie, ale sie spodobalo. A nie tak, ze po chleb i z powrotem biegiem
    > i tyle zarobku marketu :-)

    Przez lata jeździłem do Makro (tam na szczęście dość rzadko zmieniają, ale
    też się zdarza). Zdecydowanie nie tylko po chleb. Zakupy zajmowały mi ponad
    godzinę i wózek zawsze z czubem.

    > W Polsce ? Czy to srednia swiatowa, a moze wrecz z USA ?

    Ktoś tu kiedyś pisał o ponad 90% i dopisał, że wie co mówi. Ale jak to
    sprawdzić.
    P.G.