  • 1. Data: 2015-09-04 11:07:15
    Temat: mBank, dzień generowania wyciągu z KK, da się może wyklikać?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Wydaje mi się, że mimo wszystkich super-hiper możliwości nowego to akurat
    tego co szukam - jak by tu wyklikać zmianę daty generowania wyciągu KK - to
    chyba nie ma.

    Woleli poświęcić czas na jakieś gry (widziałem ikonkę, ale nie zaglądałem)
    niż na dodanie czegoś użytecznego, czy ja znów jestem ślepy i jest jak byk
    tylko ja nie widzę?
    P.G.

  • 2. Data: 2015-09-04 13:03:35
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.09.2015 o 11:07, Piotr Gałka pisze:
    > jak by tu wyklikać zmianę daty generowania wyciągu KK - to chyba nie ma.

    Moje finanse - Karty (czyli tam, i tylko tam, gdzie karty są) -
    wskazujesz kartę i menu Limity (no, może mało jasne, ale gdzie byś
    podczepił? mona było nazwać menu Ustawienia) - na samym dole Dzień
    generowania wyciągu -> brak guzika Modyfikacja, jaki jest dla innych
    ustawień.
    A więc albo trzeba negocjować na mlinii, albo decyzja była raz na
    zawsze, i niedasię zmienić. Co by było wcale niegłupie, bo żonglerką
    terminem mógłbyś zahaczyć o jakiś oscylator ;-)
    A może da się tylko dla niezadłużonej karty?

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2015-09-04 13:55:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > było nazwać menu Ustawienia) - na samym dole Dzień generowania wyciągu ->
    > brak guzika Modyfikacja, jaki jest dla innych ustawień.
    To widziałem. Ale może gdzieś ukryli. Może jakieś dyspozycje czy ja wiem co.

    > A więc albo trzeba negocjować na mlinii, albo decyzja była raz na zawsze,
    > i niedasię zmienić.

    Zmienić się da (dało) bo już raz dopasowywałem sobie (telefonicznie) tak,
    aby przelewy ZUS robić zaraz po wygenerowaniu wyciągu i mieć cały czas
    jedne, a jakieś 20 dni w każdym miesiącu dwa ZUSy kredytowane.
    Zlikwidowali darmowe przelewy z KK to trzeba zoptymalizować do nowej
    sytuacji.

    Tylko dlaczego tego nie ma w serwisie. Za mało zapłacili za ten nowy czy
    jak?

    > Co by było wcale niegłupie, bo żonglerką terminem mógłbyś zahaczyć o jakiś
    > oscylator ;-)

    Moja wyobraźnia nie ogarnia takiej możliwości :).
    P.G.

  • 4. Data: 2015-09-04 14:09:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    [..]

    > Moja wyobraźnia nie ogarnia takiej możliwości :).

    OIDP przy zmianie można był skrócić GP.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Vulcans never bluff.

  • 5. Data: 2015-09-04 19:09:29
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.09.2015 o 11:07, Piotr Gałka pisze:
    > Wydaje mi się, że mimo wszystkich super-hiper możliwości nowego to
    > akurat tego co szukam - jak by tu wyklikać zmianę daty generowania
    > wyciągu KK - to chyba nie ma.

    Tylko przez telefon, bez problemu.

  • 6. Data: 2015-09-05 11:48:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> napisał w
    wiadomości news:mscj82$o5b$1@node2.news.atman.pl...

    > Tylko przez telefon, bez problemu.

    Do telefonu był jakiś kod. Pewnie gdzieś go zapisałem ... :)
    P.G.

  • 7. Data: 2015-09-05 14:01:45
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2015 11:48:19 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Użytkownik "neoniusz" <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:mscj82$o5b$1@node2.news.atman.pl...

    > Do telefonu był jakiś kod. Pewnie gdzieś go zapisałem ... :)

    Mam dziwne skojarzenia... ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=3nrdq9eHApI

    Kod jest sześciocyfrowy. Szukaj w papierach towarzyszących zakładaniu
    konta :)

    --
    Imka

  • 8. Data: 2015-09-05 16:35:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam dziwne skojarzenia... ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=3nrdq9eHApI
    >
    > Kod jest sześciocyfrowy. Szukaj w papierach towarzyszących zakładaniu
    > konta :)

    Nie jest tak źle :)
    Mam go, tylko absolutnie nie rozumiem, dlaczego bank, zamiast dokładać do
    systemu kolejne użyteczne funkcje, dokłada tam jakieś bzdety.
    P.G.

  • 9. Data: 2015-09-05 17:53:42
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 04.09.2015 o 19:09, neoniusz pisze:

    > Tylko przez telefon, bez problemu.

    A widze, ze jednak da sie dyspozycje zlozyc online...

    Pasaz-->Uslugi-->Dyspozycje-->Zmiana dnia splaty raty-->Mozesz wybrac KK
    i nowy dzien generowania wyciagu.

    Tylko jest tam niepokojace pole "placowka gdzie zostanie podpisany aneks".