  • 1. Data: 2015-09-04 10:43:27
    Temat: debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ja się pytam: po jaka cholerę te zasrane marektoidy ciągle zmieniają
    interface???

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-09-04 11:08:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-04 o 10:43, Andrzej Lawa pisze:
    > Ja się pytam: po jaka cholerę te zasrane marektoidy ciągle zmieniają
    > interface???

    Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem ale żeby nie móc wyszukać w
    historii przelewu ...
    Po co to psuli? :-)

  • 3. Data: 2015-09-04 11:17:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Ja się pytam: po jaka cholerę te zasrane marektoidy ciągle zmieniają
    > interface???

    Wchodzisz do sklepu i wszystko jest gdzie indziej niż było. Może ktoś jakiś
    doktorat z marketingu/psychologii zrobił, że jak klienta szlag trafia to
    lepiej markę zapamiętuje?
    A może to są zwyczajni ludzie i po prostu się boją, że jak się nie wykażą
    kreatywnością (cokolwiek to znaczy, bo dokładnie nie wiem) to ich
    restrukturyzacja obejmie?
    P.G.

  • 4. Data: 2015-09-04 18:01:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej Lawa pisze tak:

    > Ja się pytam: po jaka cholerę te zasrane marektoidy ciągle zmieniają
    > interface???

    żeby mieli co robić w pracy nygusy jedne :)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 5. Data: 2015-09-04 20:38:31
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Stary interfejs dostepny pod adresem
    https://www.bankmillennium.pl/osobiste3/LoginSignIn/
    new?LanguageID=pl-PL

  • 6. Data: 2015-09-05 10:55:34
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2015-09-04 o 20:38, tom pisze:
    > Stary interfejs dostepny pod adresem
    > https://www.bankmillennium.pl/osobiste3/LoginSignIn/
    new?LanguageID=pl-PL

    Ciekawe jak długo...

  • 7. Data: 2015-09-08 16:37:18
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

  • 8. Data: 2015-09-08 20:56:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 16:37:49 UTC+2 użytkownik Crocodile napisał:
    > ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

    Bo to debil widać jest.

  • 9. Data: 2015-09-09 01:17:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" msbljf$m0p$...@n...news.atman.pl

    > Ja się pytam: po jaka cholerę

    Żebyśmy mogli poćwiczyć nasze zgnuśniałe rozumy.
    Ja lubię te zmiany.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-09-10 08:04:06
    Od: "VAN JJ" <k...@g...com>

    > ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

    Bo to debil widać jest.

    Pan Andrzej ? Niemożliwe ... z takim gorącym nazwiskiem ?!?!?