  • 1. Data: 2015-09-03 19:15:41
    Temat: CITI strasznie hojny.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Mam u nich kartę z niziutkim limitem 3 tysiące. (karta jubileuszowa, na
    zawsze bezpłatna) Chciałem kiedyś podwyższyć do 5 tysięcy, to był
    problem. Bez łachy, wyrobiłem kartę w innym banku bez problemu.
    A dziś loguję się i widzę, że chcą mi podwyższyć limit do 10.700 złotych.
    Co im się nagle porobiło? Pogięło ich czy co?

  • 2. Data: 2015-09-03 19:27:22
    Temat: Re: CITI strasznie hojny.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-03 o 19:15, wiatrak pisze:
> [...]
    > A dziś loguję się i widzę, że chcą mi podwyższyć limit do 10.700 złotych.
    > Co im się nagle porobiło? Pogięło ich czy co?

    Mam kartę od 5 lat, sami z siebie kilka razy podwyższyli mi limit.

    Znasz powiedzenie, że kredyt najbardziej dostanie ten, kto go nie
    potrzebuje?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-09-03 19:29:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-09-03, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    [...]

    > Co im się nagle porobiło? Pogięło ich czy co?

    Bo to Citi. Jak nie chcesz, to Ci podwyższą.
    A jak chcesz, to nie ma opcji. ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2015-09-03 19:55:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ms9v84$7in$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > loguję się i widzę, że chcą mi podwyższyć limit do 10.700 złotych.
    > Co im się nagle porobiło? Pogięło ich czy co?

    Citi tak ma. To nie rząd -- dający drącym mordę i rabujący spokojnym.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-09-03 20:23:25
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2015 19:15:41 +0200, wiatrak napisał(a):

> [...]
    > A dziś loguję się i widzę, że chcą mi podwyższyć limit do 10.700 złotych.
    > Co im się nagle porobiło? Pogięło ich czy co?

    Citi tak ma.
    Ja już mam 250% pierwotnego limitu, a miałabym więcej, tylko kolejną
    podwyżkę oprotestowałam i na razie przestali :)

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-09-03 21:28:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bo to Citi. Jak nie chcesz, to Ci podwyższą.
    > A jak chcesz, to nie ma opcji. ;-)

    dokładnie tak właśnie działają, jak ktoś nie potrzebuje to dostaje
    kosmiczne propozycje, a jak sam wnioskujesz o podwyższenie to albo
    sterta papierów albo negat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-09-03 21:53:39
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > dokładnie tak właśnie działają, jak ktoś nie potrzebuje to dostaje
    > kosmiczne propozycje, a jak sam wnioskujesz o podwyższenie to albo
    > sterta papierów albo negat

    Właśnie u mnie chcieli stertę papierów, żeby podwyższyć z 3k do 5k, a
    teraz dają 10700, jak mi już nie trzeba.Teraz ta karta jest rezerwowa,
    tym bardziej że nie muszę na niej wyrabiać obrotów, bo jest bezwarunkowo
    bezpłatna.

  • 8. Data: 2015-09-03 22:12:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 20:23, Imka pisze:

    > Citi tak ma.
    > Ja już mam 250% pierwotnego limitu, a miałabym więcej, tylko kolejną
    > podwyżkę oprotestowałam i na razie przestali :)

    nie trzeba protestować, dostajesz propozycję i jeżeli chcesz to trzeba
    się skontaktować, a ja nie to robisz NIC

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-09-03 22:15:29
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2015 22:12:15 +0200, RobertS napisał(a):

    > nie trzeba protestować, dostajesz propozycję i jeżeli chcesz to trzeba
    > się skontaktować, a ja nie to robisz NIC

    Jakieś dwa lata temu to było i nie pamiętam dokładnie - ale mam wrażenie
    że dwa razy nie robiłam NIC przy dwukrotnym podwyższeniu limitu, a za
    trzecim razem przy okazji załatwiania jakiejś sprawy poprosiłam o
    obniżkę.

    Może teraz są jakieś nowe regulacje i jest normalnie? ;)

    --
    Imka

  • 10. Data: 2015-09-04 00:16:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
    > Znasz powiedzenie, że kredyt najbardziej dostanie ten, kto go nie
    > potrzebuje?

    bo tak właśnie działa "zdolność kredytowa".

    Jednym ze składnikow zdolnosci kredytowej jest procent wykorzystania
    limitow kredytowych.
    Ten kto ma dostepny duzy kredyt ten ma wysoką zdolność kredytową i
    zwykle nasteepnego kredytu nie potrzebuje.

    Ten kto już wszystko wykorzystal i potrzebuje jeszcze troche nie ma
    szans na więcej.
    Dlatego kredyt nalezy brac na poczatku a nie dopiero wtedy kiedy sie juz
    wszystkie istnejace kredyty / limity wykorzystalo.