  • 1. Data: 2005-02-04 08:17:28
    Temat: czym różni się oferta Exix od np. easy-forex.com ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może mi podpowiedzieć czym różnią się, ostatnio dość mocno
    reklamowane oferty "handlu" na rynkach walutowych?
    Czym różnią się na przykład efix, easy-forex.com i oanda (o ile dobrze
    wymieniłem i są to rzeczy porównywalne)?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-02-04 14:43:54
    Temat: Re: czym różni się oferta Exix od np. easy-forex.com ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czym różnią się na przykład efix, easy-forex.com i oanda (o ile dobrze
    > wymieniłem i są to rzeczy porównywalne)?

    Spreadem i sposobami wpłaty. Ja uzywam oandy i jestem zadowolona :-)

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen

  • 3. Data: 2005-02-04 16:36:31
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:cu01r5$eob$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@b...pl> napisał(a):

    > Spreadem i sposobami wpłaty. Ja uzywam oandy i jestem zadowolona :-)

    to mam takie pytanie do niezależnego praktyka (nie wiem jak to odmienić na
    rodzaj żeński) :))

    mam kredyt w EUR - spłacam w PLN

    obecny kurs jest dla mnie korzystny, zakładam, że za 3-4 miesiące będzie
    gorszy i chciałbym zabezpieczyć ten kurs na przyszłość (np. do końca roku)
    1 rata to ok 400 EUR

    jak to zrobić i ile kosztowałoby mnie to "bezepiczeństwo" w oandzie?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-02-04 16:41:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to mam takie pytanie do niezależnego praktyka (nie wiem jak to
    > odmienić na rodzaj żeński) :))

    Eee tam - ja jestem amator (amatorka :-))))

> [...]
    > do końca roku) 1 rata to ok 400 EUR
    >
    > jak to zrobić i ile kosztowałoby mnie to "bezepiczeństwo" w oandzie?

    No to sobie otwórz pozycję taką jak przewidujesz, że będzie za 3-4 miesiące.
    Za Twoje typy oczywiście nikt nie będzie odpowiadał. Spready oanda ma jakie
    ma - ja się "bawię" głownie na EUR/USD. EUR/PLN korzystniejsze ma chyba
    Jacek, więc z nim gadaj :-)

    przyszłość/ Woody Allen