    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czym różni się oferta Exix od np. easy-forex.com ?
    Date: Fri, 4 Feb 2005 17:41:54 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-5934.wroclaw.dialog.net.pl

    > to mam takie pytanie do niezależnego praktyka (nie wiem jak to
    > odmienić na rodzaj żeński) :))

    Eee tam - ja jestem amator (amatorka :-))))

    > mam kredyt w EUR - spłacam w PLN
    >
    > obecny kurs jest dla mnie korzystny, zakładam, że za 3-4 miesiące
    > będzie gorszy i chciałbym zabezpieczyć ten kurs na przyszłość (np.
    > do końca roku) 1 rata to ok 400 EUR
    >
    > jak to zrobić i ile kosztowałoby mnie to "bezepiczeństwo" w oandzie?

    No to sobie otwórz pozycję taką jak przewidujesz, że będzie za 3-4 miesiące.
    Za Twoje typy oczywiście nikt nie będzie odpowiadał. Spready oanda ma jakie
    ma - ja się "bawię" głownie na EUR/USD. EUR/PLN korzystniejsze ma chyba
    Jacek, więc z nim gadaj :-)

    przyszłość/ Woody Allen