  • 1. Data: 2005-02-03 22:37:47
    Temat: ING - nowa oferta dl amłaych firm i wyciągi papierowe/online (zmiany)
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    Po nieudanej 'integracji' rachunku osobistego z firmowym w pakiet "Zysk
    z Lwem" na dwa tygodnie przed wprowadzeniem nowej oferty dla małych firm
    - podpisałem dzisiaj konwersję na nowy 'format' czyli nowy "Zysk" (jest
    jeszcze Zysk+).

    Zamiast 30 zł kosztuje to miesięcznie 17. Zamiast wyciągów po każdej
    operacji (papierowych) otrzymuje się jeden zbiorczy... i tu dowiedziałem
    się, że ING od czerwca bodajże i te przestanie wysyłać - każdemu kto ma
    na firmowym koncie aktywne INGonline, wyciągi papierowe będą dostępne za
    dodatkową opłatą.

    I nawet mi to nie przeszkadzało by... gdyby nie jeden fakt. Historia w
    INGonline, sięga jedynie 6u ostatnich miesięcy. Jeśli awaryjnie chce się
    zweryfikować większy okres czasu - szlaban. Ani historia ani wyciągi nie
    dadzą nam na to odpowiedzi. W CITI mam przynajmniej opcję zachowania
    wyciągu jako PDFa... a w ING - tylko wizyta i płatne wydruki wyciągów z
    konta. :\

    Jak to wygląda w innych bankach? Jak daleko 'sięga' historia operacji na
    kontach i wyciągi, dostępne online?

    --
    iTuiTu