  • 1. Data: 2005-02-04 08:33:58
    Temat: ING vs. Firefox
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    W INGOnline jak zwykle są problemy z JAVĄ, tym razem pod Firefoxem nie
    może uruchomić apletów ... Może komuś się udało ?
    Swego czasu trzeba było walczyć z Explorerem potem Netscapem, Mozillą.
    Dlaczego inne banki potrafią być na bieżąco z technologią (mBank, RB), a
    z ING trzeba czarować ?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2005-02-04 08:40:34
    Temat: Re: ING vs. Firefox
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Yareck napisał(a):
> [...]
    > Swego czasu trzeba było walczyć z Explorerem potem Netscapem, Mozillą.
    > Dlaczego inne banki potrafią być na bieżąco z technologią (mBank, RB), a

    Jak to nie na bieżąco? Wymagane JRE 1.5 ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-02-04 09:15:02
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-04 09:33 :

> [...]
    > Swego czasu trzeba było walczyć z Explorerem potem Netscapem, Mozillą.
    > Dlaczego inne banki potrafią być na bieżąco z technologią (mBank, RB),

    U mnie działa bardzo ładnie.
    w.

  • 4. Data: 2005-02-04 09:27:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Yareck said the following On 2005-02-04 09:33:
> [...]
    > Swego czasu trzeba było walczyć z Explorerem potem Netscapem, Mozillą.
    > Dlaczego inne banki potrafią być na bieżąco z technologią (mBank, RB), a
    Eee, słucham ?
    Przed chwilą się zalogowałem, zapisałem przyszły przelew i nie było
    problemów.
    Java: Version 1.4.2_04 (build 1.4.2_04-b05)
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041107
    Firefox/1.0

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-02-04 10:38:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Java: Version 1.4.2_04 (build 1.4.2_04-b05)
    > Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041107

    U mnie na FF 1.0 PR + JRE 1.4.1 nie działało prawidłowo.
    FF 1.0 + JRE 1.5 i jest wszystko ok.

  • 6. Data: 2005-02-05 14:26:38
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    ING nadal i to oficjalnie nie daje supportu dla innych niż MS Explorer -
    przeglądarek. Może z miesiąc temu to wałkowałem z panią z helpline
    INGonline.

    Dosłownie i wprost usłyszałem, że udział procentowy na rynku jest
    marginalny i z tego powodu nie prowadzą oficjalnego wsparcia dla
    przeglądarek innych niż MS IE i platform systemowych innych niż MS Win.

    Jeśli działa - to wygląda to na nasze szczęście, że coś przy okazji ktoś
    poprawił. Ale gwarancji na działanie NIE DAJĄ.... :\

    --
    iTuiTu

  • 7. Data: 2005-02-05 16:44:33
    Od: Grzegorz_404 <m...@g...cut.tnij.pl>

    iTuiTu wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli działa - to wygląda to na nasze szczęście, że coś przy okazji ktoś
    > poprawił. Ale gwarancji na działanie NIE DAJĄ.... :\
    Obawiam się, że pani z ING niezbyt dobrze wiedziała o co chodzi. Był swego
    czasu problem z Javą (wymagali jakiejś kopalnej wersji) ale wybrnęli z tego
    jakiś rok temu i INGonline działa prawidłowo (zanim do tego doszli musiałem
    używać zabytkowego Netscape 4.74).

    Jeżeli ktoś ma kłopoty typu "Firefox/Mozilla/coś innego/ ne działa z ING" to
    radziłbym przyjrzeć się lokalnej instalacji Javy. Zaznaczam, że *nigdy* nie
    używałem MSIE do INGOnline - w tej chwili Firefox 1.0, bywała Mozilla,
    Konqueror + sunowska Java (używam ING BŚ od owege pamiętnego roku gdy
    skasowano Handlobank)[1].

    --
    Grzegorz_404

    [1] tego q*a co sprzedał akcje BH Shitycośtam obejrzałbym włóczonego końmi
    po majdanie...

  • 8. Data: 2005-02-06 16:42:07
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    Nie polemizuję z tym co mi mówi oficjalnie obsługa ING. Faktem jest to,
    że nie ja jeden mam i miałem kłopoty z INGonline na przeglądarkach
    innych niż MSIE.

    Co więcej - wcześniej ING siedziało na WirtulanejMaszynieJavy MS'a więc
    wykosiło z defaultu userów innych systemów niż produkcji MS. Co bolało
    mnie kiedyś siedząc okrakiem na Mac'u i co mnie trochę zastanawia, że
    tak płynnie Ci dawniej też chodziło na innych przeglądarkach.

    Mam mierne zdanie na temat jakości INGonline i takie samo względem
    ergonomii tego systemu.
    Co więcej - system zostawia historię rachunku w cache'u i ostatnio
    swobodnie przeglądałem to z pomocą GoogleDesktopSearch... i nikt mi nie
    wmówi, że to oczywiste i tak ma być.

    Ale EOT - jest jak jest. ING jest molochem. Ostatnio mi się Pani
    zdziwiła, że mam taki stary numer rachunku. To też o czymś świadczy...
    ;)

    --
    iTuiTu