  • 11. Data: 2003-09-27 12:17:59
    Temat: Re: czy dzisiaj jest otwarty jakiiśWBK w poznaniu ???
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bl3got$m3e$1@topaz.icpnet.pl...

    > Tylko nie bierz wyciągów papierowych i serwisu SMS (6zl),

    Doprecyzuję:

    wyciągów papierowych nie da 'się wziąć' - zamawia się je każdorazowo w razie
    potrzeby.

    A serwis SMS weź, ale nie zapomnij zrezygnować jeśli nie będziesz go chciał
    dalej używać w określonym czasie.

    > utrzymaniu salda min. 100zl miesiecznie, aby uniknac oplaty miesiecznej za
    > prowadzenie (5zl).

    4,99. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-09-28 14:49:34
    Od: "dareq" <d...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > 4,99. :-)

    Witam grupe
    Czy to saldo miesieczne musi byc na koncie glownym,czy moze na
    dodatkowym,lub lacznie na dwoch trzech kontach

    dzieki
    dareq

  • 13. Data: 2003-09-28 17:50:46
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl7637$9l1$...@n...news.tpi.pl,
    dareq <d...@s...pl>:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam grupe
    > Czy to saldo miesieczne musi byc na koncie glownym,czy moze na
    > dodatkowym,lub lacznie na dwoch trzech kontach

    wszystkich razem do kupy, czyli mozesz miec rozbite

    (Natomiast do progow podwyzszonego oprocentowania licza sie oddzielnie.)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-09-29 14:13:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Robert napisał:
    > bl3ggi$t7c$...@n...onet.pl,

    > Za szybki jestes - tak bez polecającego? To 2 x 30zl przepadlo ;(
    >
    > Na pewno bedziesz zadowolony.
    > Tylko nie bierz wyciągów papierowych i serwisu SMS (6zl), oraz pamietaj o

    Wez serwis SMS, a jak masz telefon w Plusie, to jeszcze wymien sobie
    SIMa na takiego z aplikacja do obslugi konta (wymiana kosztowala swego
    czasu 1 zl, nie wiem jak teraz). Niby bajery, ale potrafia sie przydac -
    na biezaco wiesz o tym co sie dzieje na koncie.

    Bartol