  • 1. Data: 2003-09-26 17:55:39
    Temat: INWESTYCJE
    Od: "" <b...@o...pl>

    Szanowni Państwo,

    Chciałbym przedstawić Państwu możliwość inwestycji finansowych przy minimalnym
    ryzyku. Zainteresowanym osobom przesyłam prezentację inwestycji i umożliwiam
    wgląd w stały monitoring realnych rachunków inwestycyjnych naszych klientów, a
    także możliwość sprawdzenia strategii bez inwestowania kapitału.

    Z Wyrazami Szacunku
    Bartłomiej Bulda
    502 209 337
    b...@b...pl

  • 2. Data: 2003-09-27 22:17:28
    Temat: Re: INWESTYCJE
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "" <b...@o...pl> skribis:

    >Szanowni Państwo,
    >
    >Chciałbym przedstawić Państwu możliwość inwestycji finansowych przy minimalnym
    >ryzyku.

    A z ajkim zyskiem?

    Pozdrawiam, Leh.
    --