  • 1. Data: 2003-09-26 20:17:00
    Temat: VE Inteligo i Internet
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Czesc,

    Kiedys placilem sobie karta Inteligo w Internecie i nie spotkalem sie z
    jakimikolwiek problemami. Ostatnio dostalem nowa VE (wydana przez PKO
    BP) i dwie proby zaplacenia za domene zostaly odrzucone (wczesniej
    placilem w tym serwisie za domeny kilka razy i zawsze bylo OK). Cos sie
    popsulo z karta Inteligowa, czy moze Niemcy (joker.com dziala w
    Niemczech) nie lubia PKO?

    Karta jest teoretycznie aktywna (tak twierdzi serwis www i konsultant),
    ale chyba przejde sie do bankomatu, by to na zywo potwierdzic.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-09-26 20:57:19
    Temat: Re: VE Inteligo i Internet
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartol Partol <b...@p...co> writes:

    > Karta jest teoretycznie aktywna (tak twierdzi serwis www i
    > konsultant), ale chyba przejde sie do bankomatu, by to na zywo
    > potwierdzic.

    Nie wiem, jak jest z ta konkretna karta, ale wiele bankow wymaga, zeby
    pierwsza transakcja nowa karta odbyla sie w bankomacie - zeby ci
    listonosz karty nie podprowadzil i zakupow na nia nie narobil. Moze to
    to?

    MJ

  • 3. Data: 2003-09-26 22:17:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > pierwsza transakcja nowa karta odbyla sie w bankomacie - zeby ci
    > listonosz karty nie podprowadzil i zakupow na nia nie narobil. Moze to

    Inteligo do nich na szczescie nie nalezy.

    A w ogóle ten kto wymyslil procedure aktywacji karty poprzez wykonanie
    transakcji potwierdzonej PINem, to niezly umysl musial byc...
    Dla jeszcze wiekszej wygody uzytkownika moze zwykla transakcja bez PINu tez
    powinna aktywowac te karte? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-09-27 00:11:42
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...co> wrote in message
> [...]
    >
    > Karta jest teoretycznie aktywna (tak twierdzi serwis www i konsultant),
    > ale chyba przejde sie do bankomatu, by to na zywo potwierdzic.

    Miałem podobny problem. W serwisie niemieckim, w którym płaciłem 1,5 roku
    temu, teraz nie chcieli mi przyjąć płatności twierdząc:
    "vielen Dank für Ihre Bestellung bei Frozen Silicon.
    Leider ist es uns nicht möglich, Kreditkarten ausserhalb der Europäischen
    Union (Polen) abzurechnen."

    Musiały więc wejść w życie przepisy, które zaostrzyły (a widać niektórym
    uniemożliwiły) obciążanie kart Banków nie z UE.

    Pozdrawiam
    GO

  • 5. Data: 2003-09-27 09:45:46
    Od: marco <u...@w...marcoos.net>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    > placilem w tym serwisie za domeny kilka razy i zawsze bylo OK). Cos sie
    > popsulo z karta Inteligowa, czy moze Niemcy (joker.com dziala w

    Nie lubia. Mialem ten sam problem (joker.com i VE Inteligo). Mimo ponad
    2 miesiecznych "staran" ze strony Inteligo nie byli wstanie dojsc do
    tego gdzie lezy problem ("staran" bo robili wszystko zeby to utrudnic -
    pytali 10 razy to samo bo pogubili maile, twierdzili ze do mnie dzwonili
    mimo ze moja centralka telefoniczna twierdzi cos innego etc.)
    Wkoncu przenioslem sie do Multibanku i jakos NetKarta dziala bez problemow

    --
    mp

  • 6. Data: 2003-09-28 09:07:36
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > mimo ze moja centralka telefoniczna twierdzi cos innego etc.)
    > Wkoncu przenioslem sie do Multibanku i jakos NetKarta dziala bez problemow

    potwierdzam - mialem to samo
    przenioslem sie na VC mBanku ;-)

    Marcin

  • 7. Data: 2003-09-28 11:08:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik marco napisał:

> [...]
    > mimo ze moja centralka telefoniczna twierdzi cos innego etc.)
    > Wkoncu przenioslem sie do Multibanku i jakos NetKarta dziala bez problemow

    Miales karte wydana przez poprzednich, czy aktualnych wlascicieli Inteligo?

    Bartol

  • 8. Data: 2003-09-28 14:56:09
    Od: marco <u...@w...marcoos.net>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Miales karte wydana przez poprzednich, czy aktualnych wlascicieli Inteligo?

    Ja mialem juz nowa "z sercem" wydana przez PKO BP. Sprobowalem taz na
    karcie znajomego (jeszcze stary VE z czasow Gesellschaftu) - tak samo

    --
    mp

  • 9. Data: 2003-09-28 20:49:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości

    > Miales karte wydana przez poprzednich, czy aktualnych wlascicieli
    Inteligo?

    To IMHO znaczenia nie ma - jest to autoryzowane ciągle - identycznie jak
    dotąd - przez Euronet. I ciągle MO TO i IO akceptuje. Nry kart też się nie
    pozmieniały. Jedynie napis na karcie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara