  • 1. Data: 2003-09-27 07:49:07
    Temat: Czy ktos korzystal juz z platformy rynku Forex?
    Od: "RakS" <r...@N...gazeta.pl>

    Forex czyli wymiana walut to dzisiaj największy na świecie rynek finansowy z
    dziennym obrotem przewyższającym 1,5 biliona dolarów.

    EFIX POLSKA jest przedstawicielem firmy Global Forex Trading (oddziału Global
    Futures & Forex Ltd z siedzibą w ADA, Michigan, USA) w Polsce
    http://www.efixpolska.com/

    Czy ktos juz korzystal z uslug firmy EFIX POLSKA?
    Prosze o jakies wrazenia, sugestie, uwagi?

  • 2. Data: 2003-09-27 08:49:29
    Temat: Re: Czy ktos korzystal juz z platformy rynku Forex?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "RakS" <r...@N...gazeta.pl> skribis:

    >Forex czyli wymiana walut to dzisiaj największy na świecie rynek finansowy z
    >dziennym obrotem przewyższającym 1,5 biliona dolarów.
    >
    >(...) jest przedstawicielem firmy

    czy to kryptoreklama?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 3. Data: 2003-09-27 08:58:50
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sat, 27 Sep 2003 07:49:07 +0000 (UTC), "RakS"
    <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktos juz korzystal z uslug firmy EFIX POLSKA?
    >Prosze o jakies wrazenia, sugestie, uwagi?

    Jak na razie kwota 2.5 k $ na wejscie jest zaporowa dla nowicjuszy
    wiec nie wroze wielkiego sukcesu tej platformie.
    Na zagranicznych platformach mozna zaczac juz od 100$ i to daje
    efekty.

  • 4. Data: 2003-09-29 18:32:09
    Od: Bambo Makumba <b...@a...pl>

    On Sat, 27 Sep 2003 08:58:50 GMT, f...@y...cum (Piotr) wrote:
> [...]

    proponuje fxtrade.oanda.com - spread na EUR/USD tylko 2 pipsy i TY okreslasz wielkosc
    lotu (swietne dla leszczy takich jak ja:-)
    Mozna grac na EUR/PLN, ale spread jest "troszke wiekszy"
    dla mnie Oanda jest idealna, z efixem kiedys probowalem sie dogadac, bez efektu -
    robili tragicze wrazenie (wymienilem z nimi 2 maile, mam wrazenie, ze nie
    zrozumieli,
    albo nie chcieli zrozumiec pytania)