  • 1. Data: 2002-03-23 19:07:34
    Temat: Re: coraz więcej materiałów...
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Jeżeli szanowna Pani nie wie to informuję:

    TA GRUPA NIE SŁUŻY DO UMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ

    Co za ludzie jak nie Koreańczyk to inne spamerstwo...

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-03-23 19:10:48
    Temat: coraz więcej materiałów...
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>

    Nie wiem na ile to unikatowe, ale wydaje mi się, że rzadkie a często
    poszukiwane- więc jeżeli ktoś z Państwa szuka np. OWU ubezpieczeń osobowych,
    umieściłam je ostatnio w pdf na mojej stronie www.epolisa.republika.pl
    (inne-druki)
    Umieszczone zostały również druki do II filaru (przystąpienie i zmiana);
    formularz www oraz
    regulamin.

    Od niedawna jest też możliwość przesłania formularzy bankowych do kredytów
    mieszkaniowych i hipotecznych; staram się wydobywać z banku i TUNŻ (ING)
    coraz więcej materiałów, jeżeli macie Państwo jakieś sugestie-
    bezskutecznie czegoś szukacie- proszę o kontakt, może uda się wygryźć coś
    więcej:).

    Pozdrawiam

    ---------Wiesława Zaleska---------------------------------------
    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie
    ------------
    // wskazówki nt odczytywania pdf www.ePolisa.republika.pl/pdf.htm

  • 3. Data: 2002-03-24 14:45:19
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message

    > Co za ludzie jak nie Koreańczyk to inne spamerstwo...

    Niejaki pan Wojtek pytał mnie się prywatnie o kwestię Koreańczyków, jeżeli
    chce uzyskać odpowiedź to poprosiłbym o podesłanie działającego email'a.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-03-24 15:08:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niejaki pan Wojtek pytał mnie się prywatnie o kwestię Koreańczyków, jeżeli
    > chce uzyskać odpowiedź to poprosiłbym o podesłanie działającego email'a.

    No ja tak dostaje okolo 15 maili od koreancow...
    Na cale szczescie mam stale lacze i opracowalem dobry filtr w IE wiec od
    razu kasuje te wiadomosci..
    No i skrzynka darmowa..

  • 5. Data: 2002-03-24 15:32:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > No ja tak dostaje okolo 15 maili od koreancow...
    > Na cale szczescie mam stale lacze i opracowalem dobry filtr w IE wiec od
    > razu kasuje te wiadomosci..
    > No i skrzynka darmowa..

    To może powiem wszystkim co i jak, może się komuś przyda, a może i ja się
    dowiem o jakiejś nowej metodzie zwalczania Koreańców.

    W outlooku to można zrobić tak:
    Tools-->Message Rule-->Mail-->New

    I zaznaczyć haczyk przy Where the From line contains:

    Apply this rule after the message arrives
    Where the From line contains '@yahoo.co.kr' or '@dreamwiz.com' or
    '@korea.com' or 'co.kr' or 'ekoreacc.com' or '@kornet.net' or
    '@hanmail.net'
    or '@orangegirltv.com' or '@hanmeil.net' or '@a.com' or '@love.com' or
    '@vcd.com' or '@koreaibc.com' or '@cdux.com' or '@empal.com' or
    '@dbillion.com' or '@orgio.net' or '@starhanai.com' or '@mindpia.net' or
    '@so-dam.com' or '@21citi.com' or 'master@'

    A ta lista cały czas się zwiększa :)))

    Do tej pory miałem ustawione:
    "Move it to the chińszczyzna folder" :)))))), no co nie można ignorować
    innej kultury i raz na tydzień wypada przejrzeć co tam nowego u koreańców
    słychać :))))

    Dzisiaj przestawiłem sobie na

    "Delete it from server" - Ale jeszcze tego nie testowałem (ciekawe czy
    będzie te dziadostwo ściągał czy usunie z serwera bez ściągania ?
    Jest tam jeszcze coś takiego jak:
    "Do not Download it from the server ", ale nie wiem czy będzie no to
    usuwał z
    serwera, wiec trzeba uważać, bo niby nie będzie ściągał a na serwerze
    zrobi się śmietnik i przepełnienie skrzynki.

    Kiedyś zacząłem im odpisywać "UNSUBSCRIBE ME AND REMOVE MY EMAIL NOW
    !!!!!"
    Ale skutek był taki że zaczęło przychodzić tego coraz więcej.

    Ostatnio na pl.comp.www widziałem fajnego posta, dlatedo go przytoczę :)

  • 6. Data: 2002-03-24 15:49:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może ktoś ma jakieś uwagi, lub lepszą bazę domen do blokowanie ?

    No ja wypracowalem.

    Zauwazylem, ze we wszystkich przypadkach powtarza sie literka 'Á'.
    W filtrze dalem ze jesli w wiadomosci wystepuje taka literka - ma kasowac.
    I kasuje.
    Co prawda raz sie nacialem (i to akurat w super waznym mailu :))) - ale go
    odzyskalem przez przypadek zagladajac do kosza - okazuje sie, ze bledne
    kodowanie polskich maili jakims cudem sie pod to moze podciagnac.
    Ale jako, ze maile przychodza mi tylko i wylacznie na jedno konto - dalem ze
    jesli z tego konta oraz ma te literke - ma kasowac.

    Mozna sie przyjrzec i wpisac te literke i jeszczejedna - wtedy dziala bez
    problemu :)))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-03-24 16:39:28
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > No ja wypracowalem.
    >
    > Zauwazylem, ze we wszystkich przypadkach powtarza sie literka 'Á'.

    No zobaczymy skuteczność te metody :)), ja dałem znaczek '¤' lub '°'

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-03-24 17:16:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No zobaczymy skuteczność te metody :)), ja dałem znaczek '¤' lub '°'

    U mnie dziala codziennie rano widze w elementach usinietych 7-10
    nieprzeczytanych maili :)

  • 9. Data: 2002-03-24 17:38:10
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 24 Mar 2002 18:16:25 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >U mnie dziala codziennie rano widze w elementach usinietych 7-10
    >nieprzeczytanych maili :)

    I i tak je czytasz :-)

    PGR

  • 10. Data: 2002-03-24 17:44:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I i tak je czytasz :-)

    Te znaczki??? No co ty :)
    Tylko widze ze sa :))) a czasem wchodze zeby sobie popartzec i sie posmiac
    :))