    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: coraz więcej materiałów...
    Date: Sun, 24 Mar 2002 16:32:06 +0100

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a7kq4v$8s7$1@news.onet.pl...

    > No ja tak dostaje okolo 15 maili od koreancow...
    > Na cale szczescie mam stale lacze i opracowalem dobry filtr w IE wiec od
    > razu kasuje te wiadomosci..
    > No i skrzynka darmowa..

    To może powiem wszystkim co i jak, może się komuś przyda, a może i ja się
    dowiem o jakiejś nowej metodzie zwalczania Koreańców.

    W outlooku to można zrobić tak:
    Tools-->Message Rule-->Mail-->New

    I zaznaczyć haczyk przy Where the From line contains:

    Apply this rule after the message arrives
    Where the From line contains '@yahoo.co.kr' or '@dreamwiz.com' or
    '@korea.com' or 'co.kr' or 'ekoreacc.com' or '@kornet.net' or
    '@hanmail.net'
    or '@orangegirltv.com' or '@hanmeil.net' or '@a.com' or '@love.com' or
    '@vcd.com' or '@koreaibc.com' or '@cdux.com' or '@empal.com' or
    '@dbillion.com' or '@orgio.net' or '@starhanai.com' or '@mindpia.net' or
    '@so-dam.com' or '@21citi.com' or 'master@'

    A ta lista cały czas się zwiększa :)))

    Do tej pory miałem ustawione:
    "Move it to the chińszczyzna folder" :)))))), no co nie można ignorować
    innej kultury i raz na tydzień wypada przejrzeć co tam nowego u koreańców
    słychać :))))

    Dzisiaj przestawiłem sobie na

    "Delete it from server" - Ale jeszcze tego nie testowałem (ciekawe czy
    będzie te dziadostwo ściągał czy usunie z serwera bez ściągania ?
    Jest tam jeszcze coś takiego jak:
    "Do not Download it from the server ", ale nie wiem czy będzie no to
    usuwał z
    serwera, wiec trzeba uważać, bo niby nie będzie ściągał a na serwerze
    zrobi się śmietnik i przepełnienie skrzynki.

    Kiedyś zacząłem im odpisywać "UNSUBSCRIBE ME AND REMOVE MY EMAIL NOW
    !!!!!"
    Ale skutek był taki że zaczęło przychodzić tego coraz więcej.

    Ostatnio na pl.comp.www widziałem fajnego posta, dlatedo go przytoczę :)