  • 1. Data: 2002-03-24 00:35:54
    Temat: saldo w bankomatach Banku Gdanskiego...
    Od: manderozo <m...@w...pl>

    Czesc,
    Czy bankomaty Banku Gdanskiego drukuja na potwierdzeniach stan
    konta?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-24 14:02:40
    Temat: Re: saldo w bankomatach Banku Gdanskiego...
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czy bankomaty Banku Gdanskiego drukuja na potwierdzeniach stan
    > konta?

    Raz tak, a raz nie- częściej nie, bo albo są akurat nieczynne lub nie mają
    połączenia,
    albo są to bankomaty Millennium i wtedy jest tak samo jak w tym pierwszym przypadku
    ;-))
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-25 11:19:06
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czesc,
    > Czy bankomaty Banku Gdanskiego drukuja na potwierdzeniach stan
    > konta?
    >
    > Pozdrawiam

    Od 1996 roku mam tam konto i juz wtedy drukowaly saldo przy dokonywaniu wyplaty.
    (Sam 'stan rachunku' mozna sobie 'kazac' wyswietlic na monitorze :-))
    Ale to byl Bank Gdanski - teraz jest BIG BANK GDANSKI (fe) a niebawem dla
    detalistow bedzie BIG MILLENNIUM (jeszcze wieksze fe)

    Bankomaty Millennium maja wiecej opcji - ale albo chwilowo nie dzialaja
    albo drukuja bzdury ktorych nijak nie da sie usystematyzowac nawet.

  • 4. Data: 2002-03-25 11:19:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz"

    > Raz tak, a raz nie- częściej nie, bo albo są akurat nieczynne lub nie
    mają połączenia,
    > albo są to bankomaty Millennium i wtedy jest tak samo jak w tym pierwszym
    przypadku ;-))

    tez uwazam ze to juz temat nieaktualny, przerobili czesc bankomatow na
    Millennium,
    zaczynaja sie przeniesienia z zorby na icbs (juz 2 oddzialy chyba
    przeniesione)
    Pora przeniesc zlecenia stale ze zmienna kwota do pkobp
    *** blad ***