  • 21. Data: 2007-11-03 09:15:55
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > No coz, najsmaczniejsze wedliny i pieczywo sa z regoly w punktach
    > bezkartowych. I tak sa drogie, a jakby jeszcze podniesli ceny o marze
    > karciane, to ......

    Przeczytaj sobie moze mojego wczesniejszego posta :) Ja sniadan i
    kolacji (w standardowym rozumieniu jako buleczka + serek czy wedlina)
    nie jadam, wiec i standardowe zakupy robie sporadycznie. A w sklepie,
    ktory mam kolo siebie wedliny sa znosne i nie jest to bynajmniej jakis
    hiper czy super market. To po prostu "wszystkomajacy" sklep, de facto
    jedyny w mojej okolicy.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2007-11-03 09:17:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    - napisał(a):
    > A myślałeś, żeby wszystkie cztery bułki kupić w jednej budce? Zamiast
    > pięciu, już byłyby trzy budki (zakładając, że jabłka też sprytnie kupiłbyś
    > oba w jednym miejscu).

    To i tak daje trzy sklepy zamiast jednego.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2007-11-03 10:55:42
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To i tak daje trzy sklepy zamiast jednego.

    I? Ja tak lubiałem kiedyś. Sklep spożywczy, bar, warzywniak, bar, kiosk z
    gazetami, bar, powrót do domu. Sama przyjemność.

    /*-+

  • 24. Data: 2007-11-03 11:13:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2007 11:55:42 +0100,
    osoba podpisana: *piotr'ek* <p...@g...pl>
    napisała:

    > I? Ja tak lubiałem kiedyś. Sklep spożywczy, bar, warzywniak, bar, kiosk z
    > gazetami, bar, powrót do domu. Sama przyjemność.

    Ale dopuszczasz, że ktoś moze nie lubić czegoś takiego?
    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 25. Data: 2007-11-03 12:13:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > I? Ja tak lubiałem kiedyś. Sklep spożywczy, bar, warzywniak, bar, kiosk
    > z gazetami, bar, powrót do domu. Sama przyjemność.

    A ja czegos takiego nie lubie. Owszem lubie czasem zrobic rundke po
    sklepach (nawet nic nie kupujac) ale nie odnosi sie to raczej do sklepu
    spozywczego i warzywniaka.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2007-11-03 12:29:17
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Owszem lubie czasem zrobic rundke po sklepach (nawet nic nie kupujac) ale
    > nie odnosi sie to raczej do sklepu spozywczego i warzywniaka.

    Aha... Marketomaniak który lubi tracić 1h na dojazd i 2h w markecie aby móc
    zapłacić kartą za kilka towarów.

    /*-+

  • 27. Data: 2007-11-03 12:29:50
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale dopuszczasz, że ktoś moze nie lubić czegoś takiego?

    Nie znam takich osób. No może Ci metroseksualni tak mają ale to inny gatunek
    ludzi :-)

    /*-+

  • 28. Data: 2007-11-03 12:32:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 10:15, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > ktory mam kolo siebie wedliny sa znosne i nie jest to bynajmniej jakis
    > hiper czy super market. To po prostu "wszystkomajacy" sklep, de facto

    Moj wpis nie dotyczyl ciebie konkretnie, a miejsc gdzi esa dobre
    wedliny i pieczywo,
    Wole po prostu kupowac wedliny z jak najmniejsza iloscia soji i wody.
    Soje preferuje osobno np. w postaci kotletow sojowych.
    W marketach wedliny, poza niektorymi salami i szynkami dojrzewajacymi
    od 40zl za kilogram wzwyz, maja przewaznie pelno wypelniaczy.
    No ale potrafie (to w marketach) spedzic kilkanascie minut przed polka
    z konserwami mielonkami wieprzowymi i nie kupic rzadnej, bo wszystkie
    maja w skladzie od 4 (!!!!!) % miesa wieprzowego do 65% - a ja
    preferuje konserwy od 90% miesa wzwyz - i kupuje je, przewaznie w
    LIdlu.
    I tyle...

  • 29. Data: 2007-11-03 12:32:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Aha... Marketomaniak który lubi tracić 1h na dojazd i 2h w markecie aby
    > móc zapłacić kartą za kilka towarów.

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja do Galerii Mokotow mam np. 15 minut, do
    Zlotych Tarasow 25 minut (w weekend). 1h ? ROFL

    A to ze sobie lubie pochodzic po sklepach i poogladac zegarki, jakies
    buty, ksiazki czy jakies sprzety to chyba tylko i wylaczenie moja
    sprawa, nie ? Zaraz zreszta wyruszam na taka wyprawe.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2007-11-03 12:37:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 13:29, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Aha... Marketomaniak który lubi tracić 1h na dojazd i 2h w markecie aby móc
    > zapłacić kartą za kilka towarów.

    czasem i tak trzeba, gdy mamy do wyboru debet i zakupy gotowkowe lub
    zaplata karta juz pod przyszla pensje.

    Ale podane parametry czasowe to obowiazywaly chyba raczej tak z 5 czy
    wiecej lat temu - teraz markety sie zagescily i nietrudno znalezc
    dogodny dojazdowo a i czas w srodku moze byc znacznie krotszy.