  • 21. Data: 2003-12-31 16:12:16
    Temat: Re: co to za zwyczaj platnosc karta tak ale powyzej 20 pln
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Bohosiewicz" <m...@e...kernel.pl> wrote in message
    news:bsurlo$gob$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A koszt telefonu (toc w POSie najczesciej jest modem...)
    > do Centrum...? Towar za 10 zl, 35 gr dla tpsa...

    A o planie sekundowym nie slyszales? A o wybranych numer tez nie? Wyobraz
    sobie ze sa inni operatorzy, oraz inne mozliwosci dostepu do CA. Warto
    rowniez pamietac, ze nie kazda transakcja musi byc autoryzowana.

    Maciej

  • 22. Data: 2003-12-31 16:21:29
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl>

    > Warto rowniez pamietac, ze nie kazda transakcja musi byc autoryzowana.

    w tej chwili wszystkie sa autoryzowane

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 23. Data: 2003-12-31 16:30:00
    Od: "Michal Witkowski" <m...@N...pl>

    Uzytkownik "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

    > w tej chwili wszystkie sa autoryzowane

    Pozwole sie nie zgodzic ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 24. Data: 2003-12-31 16:55:18
    Temat: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartš tak ale powyzej 20 pln
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> napisał w wiadomości
    > Ale ten sklep (ta sieć) tak ma od dawna. I ma do tego prawo.
    >
    > Czy mozesz rozciągnąć ten temat,bo z tego co wiem raczej nie ma
    takiego
    > prawa lub powiem inaczej kiedys nie było.
    > A jesli jest tak jak piszesz to dziwi mnie fakt ze prawie nikt z tego
    prawa
    > nie korzysta a na pewno było by zainteresowanie przynajmniej w małych
    > placówkach.

    Nie jestem ani bankowcem, ani przyjmuję płatności kartami
    płatniczymi, więc nie mogę podać przykładów (np zapisów umowy) z
    autopsji, ale o ile wiem, nie ma w umowach między CA (być może są
    wyjątki) żadnego zapisu, ze przyjmujący płatność nie może sam ustalić
    jakiegoś dolnego limitu transakcji, innego, wyższego, niż dolny limit
    transakcji honorowanych przez CA. Stąd dowolność ustalania tego limitu.
    O ile się orientuję, istnieje natomiast obowiązek wyraźnego informowania
    o tym klientów.
    Oddzielną sprawą jest zakaz obciążania klientów płacących kartą
    kosztami transakcji, czyli doliczania prowizji sklepu do ceny towaru dla
    płacących kartami. Nikt nie jest natomiast w stanie zabronić sprzedawcy
    podnieść wszystkie ceny o kwotę prowizji, jaką zapłaciłby przyjmując
    płatność kartą i wprowadzić rabat o dokładnie taką kwotę dla wszystkich
    płacących gotówką (lub w inny, niekartowy sposób).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 25. Data: 2003-12-31 17:11:30
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >w tej chwili wszystkie sa autoryzowane
    male sumy /nie pamietam ile/ z POS'u Pekao placone przez KK sa
    nieautoryzowane... szybsze to czasem niz rozmienianie gotowki w kasie
    :)

  • 26. Data: 2004-01-01 16:33:04
    Od: "Mark" <m...@W...TO.onet.pl>

    > Co to za zwyczaj płatnoœć kartš tak ale powyżej 20 pln.Zaskoczyli mnie
    > niemile w sieci Rossmann miasto Œwidnica operator POS-a Polcard.

    Pięknie! Przynajmniej 21 zł mogłeś zapłacić. W gdańskiej Kolibie (taka
    góralska knajpa na plaży) minimalna kwota transakcji kartą to 50 zł..

    Pzdr
    Mark

  • 27. Data: 2004-01-02 08:27:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Co to za zwyczaj płatnoœć kartš tak ale powyżej 20 pln.Zaskoczyli mnie
    > niemile w sieci Rossmann miasto Œwidnica operator POS-a Polcard.
    > Z reguły małe kwoty reguluje gotówkš ale bankomaty w okolicy nie miały w
    tym
    > momencie pršdu,pogotowie energetyki kręciło sie wokół i dupa blada.

    Gdzies mi zginal skan pisma od Rossmanna - kiedys juz z nimi o to walczylem.
    W odp dostalem informacje ze jak klient chce zaplacic nizasza kwote to
    kasjerzy nie moga robic problemu. Dostalem tez pismo z PolCardu ze jesli
    informacja o progu od ktorego przyjmowane sa platnosci karta jest wywieszona
    w widocznym miejscu to oni w to nie ingeruja.

    Po otrzymaniu obu pism, zrobilem zakupy w Rossmannie na cale 3,21 PLN :)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2004-01-02 08:56:29
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt3a2f$cc9$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:

    > Gdzies mi zginal skan pisma od Rossmanna - kiedys juz z nimi o to
    > walczylem. W odp dostalem informacje ze jak klient chce zaplacic
    > nizasza kwote to kasjerzy nie moga robic problemu.

    Nie wiem, gdzie masz skan, ale tresc podales tutaj:

    http://groups.google.com/groups?selm=ao8ois%24i7j%24
    1%40news.gazeta.pl

    --
    Robert

  • 29. Data: 2004-01-02 10:27:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, gdzie masz skan, ale tresc podales tutaj:
    >
    > http://groups.google.com/groups?selm=ao8ois%24i7j%24
    1%40news.gazeta.pl

    O THX :) mialem go na serwerze republiki, ale musieli robic porzadki bo
    zalogowalem sie i go nie widze :/

    --
    JaKi

  • 30. Data: 2004-01-04 10:57:20
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > A o planie sekundowym nie slyszales? A o wybranych numer tez nie? Wyobraz

    A słyszałeś o opłacie za rozpoczęcie połączenia?

    www.liwiusz.republika.pl