  • 21. Data: 2004-06-13 08:58:48
    Temat: Re: co dla osoby chcacej oszczedzac na mieszkanie?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cafq4v$fhf$1@news.onet.pl...

    > Niezle oprocentowanie ma ten DOminet, ale nie slyszalem wczesniej o tym
    > banku. Na ile to solidna firma? W sensie srednio mam ochote korzystac za
    > pol roku z uslug BFG.

    Takie ryzyko jest niestety zawsze, bo to nie PKOBP. Jednakże biorąc pod
    uwagę nastawienie nadzoru bankowego, wydaje się, że można postawić tezę, że
    nie zapowiada się, aby jakikolwiek bank w najbliższym czasie upadł. Będą
    przejmowane, bo upadek nikomu się nie opłaca. Banki i tak muszą się na to
    złożyć, klienci się denerwują i spada ich zaufanie do całego systemu i
    generalnie wychodzi to drożej niż złapanie kogoś, kto kupi bank (czytaj
    licencję) i zapłaci zobowiązania.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko